alev'in dünyası

Monday, June 12, 2006

bugün karboksiterapinin 6. seansına gittim.ilk defa sabah erken saatte 9,30 daydı randevum. diğer 5 seansta 16,30'da gitmiştim ve pek ağrı hissetmiyordum, h.hanım, bugüne kadar hiç kimseyle benimle çalıştığı gibi rahat çalışmadığını söylüyor, ama bugün acayip canım yandı, hele verilen gaz dağılırken feci acı verdi. ama napalım her nimetin bir külfeti var katlanacağız artık.
bu gün nema'mı almak için önce ziraat bankasına uyradım. gittiğim güzellik merkezinin 2-3 bina yanında şube var cok kalabalık olur diye(diğer zamanlarda ana baba günü oluyor) numara alıp, merkeze gittim aksilik bu ya, 25 dakika sonra seans bittiğinde geldiğimde numaram geçmişti tekrar numara almam gerekti ama, şansım yaver gitti de işim 15 dakikada bitti. bu ziraat bankası için mucize.çünkü acayip kalabalık oluyor.
neyse, seanslara giderken evden merkeze kadar yürüyorum ve yürüyerek de dönüyorum günde yarım saat yürümenin faydalı olacağını soylemişti h.hanım.o yüzden seansa gittiğim pazartesi ve perşembe günleri merkeze kadar yürüyorum evden yaklaşık 45 dakika sürüyor. tek kötü tarafı merkeze ulaştığımda kan ter içinde kalıyorum.işimi bitirdikten sonra,gene yürüyerek eve dönerken karşıdan gelen 2 hanımdan bir tanesi gülünseyerek bana yaklaştı ve ''siz p.bank'ta çalışıyordunuz değilmi ?ben meltem isminizi hatırlayamadım'' dedi.hiç beklemediğim bir durum, zaten de acayip canım yanmış,paldırküldür para almışım bankadan ,çantamda da yüklü para var(gaspçılar yüzünden paranoyak oldum artık)alelacele eve gitmeye çalışıyorum, sapşallaştım yani,neyse tanıdık birbirimizi o da p.bank'tan ayrılmış başka bir bankaya geçmiş uğra mutlaka dedi ve öylece ayrıldık. uzun konuşamadık ama, önümüzdeki günlerde uğrarım mutlaka.severim meltem'i. buraya taşınalı nerdeyse 7 ay oldu ama hala kimseyi aramadım artık meltem başlangıç olsunda sırayla aramaya başlayayım eski arkadaşlarımı.