alev'in dünyası

Tuesday, June 13, 2006

şeytanın bacağını kırdım

veeeee bu sabah tartı 75,3'ü gösterdi.
Ben kendimi bildim bileli diyet yaparım o nedenle çok kolay kilo alır ama asla gri vermede başarılı olamam.nerdeyse geçtiğimiz eylülden beri aldığım kiloları vermeye çalışıyordum ama veremediğim gibi diyette olmama rağmen de kilo almayı becerebiliyordum.(nasıl olduğuu bende bilmiyorum)ve ani bir kararla, çok da ani değil aslında, 06,04,2006 tarihinde 80,60 kilo ile başladığım acayip katı diyetin sonunda bu sabah itibariyle, 75,3 kiloyu gösterdi tartı. acayip sevindim ve o gazla oburix'i de zorla ikna edip yürüyüşü çıktık. hava acayip serin olduğu için deniz kenarında 1 saat yürüdük. keşke her sabah yapabilsek ama nerde,ne ben ne de oburix bunu asla başaramayız.neredeyse 1 aydır sabah kalkıp tenis oynamaya gideceğiz sitede 1 blok yanımızda kort var ama, akşam konuşuyoruz sabah gidelim ve başlayalım diye sabah uyandığımızda hiçbir şey konuşmamışız gibi devam ediyoruz.
ben uzun zamandır yanibir yıldır geçen yıl diyetisyenimin verdiği listeye göre yiyordum ama bu artık hiç fayda etmemeye başladı ve 5 sene önce beni 20 kilo zayıflatan tonton doktorumun verdiği yemek listesini uygulamaya başladım ve başarıyı onunla yakaladım.İsmet Hoca keşke burda olsada ondan gene yardım alabilsem.Ama bu sefer kararlıyım diyetisyen yardımı almadan kendim başaracağım. Çünkü neler yapmam gerektiğini çok iyi biliyorum ama uygulayamıyorum. İdeal kilomolan 68'e ulaşınca belki koruma amaçlı ,karboksiterapiye gittiğim merkezin diyetisyeninden yardım alırım.Gerçi onlarda 6 aylık paket program uyguluyorlar ve ücreti kredi kartına taksit yaparak alıyorlar bu da bana uymuyor.Konuşup anlaşmaya çalışırım olmazsa muayenehanesi olan bir diyetisyene giderim artık.Keşke Ankara'daki Aslı Hamın gibi bir diyetisyen bulabilsem.

1 Comments:

At 6:47 AM , Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home