alev'in dünyası

Thursday, June 15, 2006

An English man in İstanbul......

evet doğru An English man istanbul'da....Hem de boğazda muhteşem bir konser verdi ama ben tabiki orda değildim. Herşey için heves ederim gitmek, orda olmak isterim ama hep ıskalarım.Çocukluğumdan beri hayran olduğum Sting bu kadar yakınıma geldi hoş 600 km uzağıma ama olsun ,bana göre Türkiye'ye gelmesi yakınıma gelmesi demek, ve ben onu görmeye, dinlemeye gitmedim. Yuh olsun bana....Güneş tutulmasında da aynı şey oldu, Oburiks nasıl olsa takmaz böyle şeyleri diye gidelim mi Antalya'ya diye sormamıştım bile,ama burdan bile izlediğimiz görüntü muhteşem olunca keşke gitseydik diye iç geçirirken Oburiks'de
madem gitmek istiyordum gitseydik deyince acayip üzülmüştüm. hatta bu sabah gene Sting konseri için iç geçirirken güneş tutulmasındaki olayı söyleyince Oburiks benimle dalga geçti ,
burdaki görüntü hoşuna gidince o anda heves ettin sonra da gitmedik diye sızlanıyorsun diye.(haklı aslında) Ha bu arada, benim sevgili kocacım, burda kendisinden oburiks diye bahsettiğimi görmüş ve bana neden Oburks diyorsun diye kapris yaptı ben de neden dediğimi söyleyince (burda yazmayayım şimdi nedenini-görürse daha çok bozulur) sesi çıkmadı. Böyle durumlarda Oburiks sessizkalırsa kabul ediyor demektir.Asla kabul ettiğini söylemez ama ben artık anlıyorum.(Eeeeee, 5-6 sene geçirince beraber anlıyor artık insan.)
Konuyu acayip dağıttım aslında kaldığımız yerden devam edeyim bari........
Tabiki, Keremcem çılğını kızlar gibi kendimi yerlere atacak ,paralayacak değilim ama, bu davranış biçimi bana en çıtırken bile çok saçma sapan bir davranış gibi gelirdi.Hala da anlayamıyorum, onlar star işte ,ekranda görürsün, şarkılarını dinlersin, eğer varsa filmlerini izlersin, onlar biHerhalde bundan 10-15 sene evveldi çok net hatırlayamıyorum tarihini ,Micheal Jackson konseri vardı ,resmen bütün paramı verip bilet almıştım ama konser nedeni hatırlamıyorum ama konser iptal olmuştu ve gidememiştim. Bir de ,yine aynı dönemde bu sefer İstanbul'da Madonna konseri vardı be gene gidememiştim ama bu durumun sorumlusu gıcık müdürüm A.Bey'di.Benden pek hazzetmezdi zaten. Ben bankada işe başladığımda benim yerime onun bir akrabası başlayacakmış galiba ,onun yerine ben kabul edilince bana peşin peşin gıcık olmuştu. Benim torpil daha ağır basmış anlaşılan.Bana çin işkencesi yapardı resmen.daha sonra ben başka bir şehire tayin olduktan sonra muhtelif seminerlerde eğitmen olarak katıldığında, bana çok yakın ve samimi davranırdı ama sebebi benden başka tanıdığı kimse olmayışındandı galiba.her neyse, çok uzun zaman geçti üzerinden ve ben o bankadan ayrılıp başka bir bankaya geçmiştim filan falan. İşte bu A.Bey bana izin vermemişti konser için. Konser Cuma akşamıydı galiba ve ben gidememiştim İstanbul'a.Zaten çok konser meraklısı filan değilimdir ama dünya starlarını da burda izlemek keyifli olurdu aslında,bu güne kadar bu fırsatı yakalayamadım ama belki bundan sonra yakalarım inşallah.
Haaaa,en önemli haber ise, bu sabah 74,7'yi gördüm tartıda. Nazar değmesin pek bi hızlandım hayırlısı. Karboksinin mi faydası var bilemiyorum ,yediklerim aynı ama kilo vermeye başladım.
Ben kendi kendime acayip nazar değdiririm ya hadi hayırlısı.Geçen gün muffin yapmıştım fırındayken acayip kabarıyordu ,ben ne güzel kabardılar yaşasın diye sevinmeye başladımki 10 dakika sonra muffinler fooossss diye sönmüşlerdi maalesef. Böyle de uğursuzum yani.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home