alev'in dünyası

Monday, June 19, 2006

sıradan bir gün...

bu sabah her zamanki gibi sıradan bir gün gibi başladı aslında. Ama şöyle bir düşününce pek de değer günlerle aynı olmadığını farkettim. Bi kere, oburiks sabah 10,30'da uyandı. Geceleri zaten uyuyamaz evde gece yarısı hayalet gibi dolaşır durur, ben uyandığını her saferinde farkederim ama, uykudan ne oldu? diye soracak gücü kendimde bulamam ve sızarım gene. Neyse, bu aralar gece yarısı kalkıp NTV'de sabaha karşı yayınlanan basket maçlarını seyrediyor,gazetede o gece maç var mı onu kontrol eder durumda, kafayı yedi galiba......
Aslında erkekler futbola çok meraklıdırlar ya, Oburkis allahtan hiç ilgilenmez futbolla, maç varsa ayıp olmasın diye 5 dakika bakar o kadar, zaten acayip konsantrasyon sorunu var, asla 5 dakikadan fazla sabit kalamıyor hiç bir kanalda.... Çok ilgisini çeken film filan olursa izlerancak.Bi aralar DVD izlerdi ondan da vazgeçti.Oysa ben, televizyona bayılırım,dizi, film, belgesel (discovery chanel ilgimi çekiyor bu aralar),magazin, ıvır zıvır herşeyi izlerim. Ama, sabah kuşağı programlarına tahammülüm yok maalesef. Deli saçması gibi, insanlarda o kanal senin bu kanal benim geziyorlar, helal olsun, bilmem kaç senedir aynı şeyi yapıyorlar ve bıkmadılar.Para almadıkları söyleniyor ama kocaman yalan herhalde. Bu iş para ile bile çekilmez yavvvv....
Gene nerelere geldim, ordan oraya atlamaktan ipin ucunu kaçırıyorum. Sabah oburiks uyurken ben vakit geçsin diye, vileda ile yalandan (bu lafda Oburks'ten ağzıma takıldı. Rahmetli annesi uyduruktan temizlik yapacağı zaman yalandan temizledim dermiş.Nur içinde yatsın.) evi sildim,bizim ev maalesef toz üretme çiftliği gibi, bugün temizlik yap yarına sanki 1 ayolmuş temizleneli gibi oluyor.Hiçbir şeyi düz gün olmadığı gibi, kapı pencerede boktan.camlar açık olduğunda, rüzgardan sokağın tüz tozu toprağı içerde, camı kapatsan gene tüm sokağın tozu sanki bizim evde. Sözde burası bu memleketin en iyi sitesi diye biliniyor. Burda oturduğumuzu söyleyince, ooo ordamı oturuyorsunuz diyorlar. Bana saçma ve komik geliyor ama neyse. İçi beni, dışı seni yakar hesabı bu laf böylemiydi yoksa tam tersimiydi ....(her nasılsa)

Bugün karboksi 16,30 daydı. Sözde yürümeye kararlıydım ama, hava bizim esentili evden bile çok sıcak olduğunu belli ediyordu bugün.(normalde bizim evin balkonuna çıkıp hava durumunu almaya çalışırsan 5 derece kadar yanılırsın. Bizim orası şehir merkezine göre bayaa serin oluyor, sürekli bir esinti var yani. Lodosmudur poyrazmıdır her ne ağrıysa o esiyor işte.)Son dakikaya kadar inatla yürüyeceğim diye düşüne ben, son anda arabayla gitmeye karar verdim, ama merkezin civarında seanstan sonra 45 dakika kadar yürüdüm eve döndüğümde kan ter içindeydim. Tam seansa giderken yolda Çitos aradı, annem bugün doktora gitmiş, rahatsızlığı endişe ettiğimiz durumla ilgili değilmiş.Şükürler olsun sana allahım, dualarım kabul oldu. Ters bir durum çıkmadı. Ama pimpirikli ve takıntılı ben, acaba yanlış teshis koymuş olabilirler mi diye endişelendim bir ara ama sonra bu salakça ruh halinden çabuk kurtardım kendimi. Napim, elimde değil, buranın en havalı ve popüler ,piyasa hastanesinde 4 yıldır yanlış tedavi ve ilaç uygulandığından rahatsızlık içinden çıkılamaz hale geliyordu nerdeyse. Allahtan Ankara'daki yeni doktoru durumu farketti de ucuz atlattık.Elma şekerinin kep giyme töreninden sonra, yani perşembe günü annem burda olacak kısmetse. Babam da gelir umarım.Annemi alır birlikte dönerler Akyaka'ya.

Seansa gelelim.....
Yeni birdoktor başlamış merkeze.H.hanım ölçümü alırken yeni doktor bana ne dese beğenirsin,bayaa kilo vermişsiniz demez mi.... Aniden ağzımdan ''siz beni ilk defa gördünüz nasıl anladınız ki?'' cümlesi fışkırıverdi.Çok kilolu değilsiniz ordan tahmin ettim diye toparlamaya çalıştı ama komik oldu.Seansımı bu yeni doktor hanım yaptı bu sefer.Doktorlar aslında çok ukala olurlar, küçük dağları ben yarattım modunda gezerler,ama bu kadıncağız öyle değildi.Sempatikti bile diyebilirim . Alışık olmadığım bir doktor modeliydi yani. Tabiki yanılıyorumdur ama, H.hanım daha iyiydi sanki.Bu sefer gaz çok aşırı yayılmadı diğer zamanlarda acayip hissederdim içimde yol aldığını. Neyse allahtan bu yeni doktor sabahları olmuyormuş benim de randevularım sabah o yüzden H. hanım yapar benim iğnelerimi.
Ölçülerime gelirsem, göğüs ve sırttan 1 cm.(zaten oraya iğne yapılmıyor) bel ve karın 5 cm.(bence o kadar incelme olmadı ama, metrede öyle gösterdi, bilemicemmmm)üst bacak ve alt bacak 2'şer cm.(orası inceldi gerçekten hissediyorım) ve son olarak kol 2 cm. 7 seansta iyi sayılır herhalde.
Pek de sıradan bir gün değilmiş dimi....

2 Comments:

At 2:52 AM , Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! anim fx craps info on evista drug Suzuki motorcycle tank decal

 
At 1:12 PM , Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home