alev'in dünyası

Thursday, December 21, 2006

Bu aralar üzerimde bir yorgunluk var ki anlatamam. Sabahları işe gelirken acayip zorlanıyorum, müm kün olsa akşama kadar yatıp uyuyabilirim. Herhalde geçtiğimiz hafta yorucu ve stresli bir hafta geçirdim ondandır.Yakında geçer, bıkkınlığımın ve yorgunluğumun aldığım kilolarla da ilgisi olduğunu düşünmüyor değilim aslında... Ben kilo aldığım zaman çok mutsuz oluyorum, karnımdaki şişlik rahatsız ediyor, sinirimi bozuyor, kıyafetlerimin içine giremiyorum ve daha neler neler. Bu kadar şey hissetmeme ve acı çekmeme rağmen yemek yemekten de geri kalmıyorum o ayrı.Zayıflamam lazım, estetik açıdan verdiği sıkıntıdan vazgeçtim artık, estetiğin öncesinde psikolojim altüst oluyor şişkolaşınca, allahım nolur bana yardım et, güç kuvvet ver de şu boğazıma hakim olabileyim...

Dün değil önceki gün çok eski bir arkadaşım geli mağazaya, Tülin, gerçekten çok önemsediğim ve değer verdiğim bir arkadaşımdır, İzmir'de Pamukbank'da çalıştığım günlerde birlikte çalışıyorduk, dert ortağımdı, o ucubik kurumda, babasının çiftliği gibi davranan garip yaratıklarla mücadele verirdik ikimiz, ben kaçtım Ankara'ya kurtuldum o bok çukurundan, o devam etti çalışmaya, ama sonunda başarmış ve emekli olmuş kurtulmuş. Kısada olsa eski günleri konuştuk, ikimizin de içinde hala kin var onlara karşı... Allah oradakilerle bir şekilde çalışmak zorunda olanlara güç kuvvet versin, hala aynı kurumdaymış aynı şahsiyetler...
Tulin'le evlerimiz birbirine çok yakınmış, inşallah görüşebiliriz bundan sonra...

Dün de aynı zamanda apartman komşum olan Abide geldi, gece rüyasında beni görmüş, anlattı rüyasını, güzel şeyler görmüş, rüyasında bizim mağazada yemek yiyormuşuz, sonra yaprak sarması yapıyormuşuz mağazanın içinde, Hakan yurtdışından çok güzel pırıltılı bir ayna getirmiş onu mağazaya yerleştirmişiz, kocaman bir sepet dolusu benbeyaz sarımsaklar görmüş filan falan... Ben k...nın açık kalmış olabileceğini düşündüm ama bilemiyorum artık, hayır olsun inşallah...

Yarın da Zü gelecek Milas'dan. O da artık Bodrum'da yaşamaya başlayacak, çok güzel bir yerde ev tuttu, bir aksilik olmaz ise taşınacak ve ilk misafirleri biz olacağız inşallah. Mevcut evi mobilyalıydı ve çok fazla eşyası yoktu, şimdi kiralayacağı ev mobilyasız ,yatak odası var, beyaz eşyaları da var, bir tek salon için oturma grubu alması gerekiyor. Yataş'da bir L koltuk beğendik, resimde çok güzel görünüyordu,ona bakacak.Hem çok modern görünüyordu hem de açılıp yatak olabilen modellerdendi. Bakalım resimdeki kadar güzel mi göreceğpiz. Aksilik ben bu hafta pazar günü de çalışıyorum, o kendisi dolaşır herhalde, belki akşam birlikte bakarız, duruma göre ayarlama yapacağız artık...

Annemler önümüzdeki hafta Akyaka'ya gelecekler, bayram ve yılbaşını orda geçirmek istiyorlar, havalar soğumasa bari de rahat etseler yazlık evde.Şömine yeterince ısıtmıyor evi, hasta olmalarından endişe ediyorum ama kafaya koydular bir kere mümkün değil vazgeçmeleri. Cumartesi günü Elma Şekeri'nin yılbaşı partisi yapılacakmış Ankara Sheraton Otelde, partiye katılıp pazar sabahı yola çıkacaklar yeni arabalarıya. !3 ocak da da Çitos'un arkadaşı benim de çok sevdiğim Belkıs evleniyor, 13 ocak'a kadar Akyaka'da kalıp, düğüne birkaç gün kala İzmir'e gelecekler, Çitos'lar da gelecek düğün için tabiki, sonra hep birlikte dönecekler Ankara'ya.Ben de onlarla giderim diye düşünmüştüm ama, bu durumda Çitos'lara bağlı benim gidişim. Çünkü, Çitos'lar uçakla değilde, annemlerle birlikte arabayla dönerlerse ben gidemem yer yok arabada.
Çitos'lar şubat tatilinde Dubai'ye gitmeyi planlıyorlar, aksilik olmazda giderlerse,benim gidişim onların dönüşüne göre olur artık, gitmişken onlarla da olmak isterim çünkü, Belkıs'ın düğününden sonra onlarla dönsem de olur aslında, bakalım duruma göre karar veririm artık,13 ocak sonrası olacağı kesin.

2 Comments:

At 9:20 PM , Blogger tata said...

Sevgili Alev, birak artik bu kilo takintisini, sen hem sisman degilsin, hem de güzelsin. Anlastigin, seni seven birsürü insan var cevrende, cikar tadini hayatin. Tüm güzellikler seninle olsun!

 
At 11:24 AM , Anonymous Anonymous said...

Tata'cım,
Sen gerçekten cok pozitif bir insansın. İnan bana, bu yazdıklarından sonra kendimi süper hissettim, iyiki seni tanıdım, iyiki varsın.
Sevgiler,

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home