alev'in dünyası

Monday, December 18, 2006

çok ruhsuzum bu aralar...

Evet, çok ruhsuzum bu aralar.Ne gelesim var, ne gidesim var, neden böyle oldum bilmiyorum. Geçtiğimiz hafta zor bir haftaydı, ondan önceki de stresli bir hafta, koca da burda değildi, sıkıntılarımın altından tek başıma kalkamadım herhalde, sıkıldım, bunaldım, çok yorgun ve ruhsuz hissediyorum.Bari yazayım da rahatlayayım diye uzun zamandır ihmal ettiğim blogcuğuma sarıldım bu aralar.Son 2-3 haftadır üzerimde bir bıkkınlık var, ne güzel 10 gün sonra tatile gidiyoruz ama hiç bir şey hissetmiyorum. Gitmeyiversek daha bile hoşuma gidecek. Bu aralar işler işstediğim gibi gitmediğinden de hevesim geçti ondandır diye düşünüyorum...
Bana kalsa, hergün evde yatıp yuvarlanmak istiyorum, iş stresi yaşamadan, hiç birşey düşünmeden.... İnsanoğlu da ne nankör oluyor değil mi, daha 3-4 ay öncesine kadar öfff artık evde çok sıkıldım tekrar çalışmak istiyorum diyen ben değildim sanki. Buna şımarıklık derler kızım başka açıklaması yok. Ama, bu hafta içinde birgün tatil yapayım bari en azından yarım gün kendime geleyim biraz...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home