alev'in dünyası

Tuesday, December 05, 2006

mutlu bir haberdi aslında, ama ...

Bu aralar günler gene çok hareketlendi, diyete başladım, aslında pek de başlamadım kendimi bildim bileli diyet halinde olduğumdanmıdır nedir bilemiyorum bşr türlü adam gibi devam ettiremiyorum, hakkımda hayırlısı...

Hakan Maraş'a gitti, bir arsa işleri var, en müsait Hakan'dı sanırım, o gitti, inşallah halleder ve tekrar gitmesi gerekmez, çünkü, şu arala mağazanın halledilmesi gereken işleri var, zamanlama biraz ters oldu sanki, ama olsun, geldiğinde halleder.Ayyyy, biran evvel benim dondurmamı kargoye versede yesem. (Dİyetteyim de...)Maraş'ta bir kaç gün kalacak ve ordan da Ankara'ya geçecek, herhalde bir hafta sürer seyahati.Bu aralar O'a biraz kırgın ve kızgınım aslında, detay yok, o kendisi biliyor sebebini, ama herzamanki gibi kabul etmiyor tabiki, gene yanlış anlayan benim, gene abartan benim, tabi bu sadece onun düşüncesi...(Gerçi ben buraya bu kadar kişisel ve özel şeyler yazmaktan hoşlanmıyorum, bu sefer yazdım ama tekerrür etmeyecek, bu seferlik idare et)Bu arada bir aksilik olmazsa perşembe akşamı Züüü gelecek ,inşallah gelir, perşembeye kadar da ben yalnızlıktan sıkılmış olurum, hafta sonunu beraber geçiririz eğlenceli olur...

Bu sabah kendisi ilşe ilgili ipucu vermeyeceğim bir kişiden aslında çok güzel bir haber aldım, ama bu haberin zamanlaması çok yanlış olduğundan sevinemedim, o da şoktaydı zaten. O kişi hamile, yani bir bebeği olacak, buraya kadar çok keyifli değil mi?Ama işin aslı öyle değil. O, yumurtalık kisti sebebiyle 4 defa ameliyat olmuş son 10 yıl içinde, ve doktorları bebek sahibi olma ihtimalinin olmadığını söylemişler, geçtiğimiz yıl evlenmiş, bebek sahibi olamayacağı gerçeğini kabul etmişlerdi,zaten pek yolunda giden bir evliliği yok, maddi sıkıntı içindeler,borçları da var aynı zamanda...Son bir haftadır adeti geçiktiğinden huzursuzdu ama hamile olabileceği ihtimali üzerinde de hiç durmuyordu...Meğer bu onu çok huzursuz etmiş olacak ki, dün kendisi test yapmış ve pozitif çıkmış, onun üzerine tahlil yaptırmış ve sonuç yine pozitif. Hemen kendisine çocuk sahibi olamayacağını söyleyen doktoru aramış, adam da ''kızım ne güzel işte çocuğun olacak'' demiş.İdrar testi yaptırmış sağlık ocağında, bu arada doktoru da sağlık ocaklarında yapılan testlere çok da güvenme gibi birşey söylemiş.Kesinlikle bebeği istemiyor, yarın doktora gidecek... O'na göre, şu an için çocuk sahibi olmak onun için en son düşünülecek şey, öyle diyor kendisi, bu arada beyin damarlarında da bir rahatsızlık var ve onun için sürekli kullandığı bir ilaç da var, ki, bu bebek için tehlikeli bir ilaçmış, yani durum o kadar karmaşık ki...Operasyon yaptırmaya kararlı gibi görünüyordu,(bu arada narkoz alması gerekirse ilacı bırakmak zorunda ve ilkacı bıraktıktan sonra da 15 gün geçmek zorundaymış, bu da başka bir sorun, inşallah bebek çok büyümemiştir) hatta doğurması için konuşmaya çalıştım ama, kızın o kadar çok problemi var ki, o da haklı sanki,en önemlisi de kullanmak zorunda olduğu ilaç, onu ömür boyu kesintisiz kullanması gerekiyormuş,hatta doktoru gel konuşalım biraz demiş, ama ''gidip kalp sesi, bilmem ne sesi dinleyecek durumda değilim, bu kadar duygusallığı kaldıramam,buna izin vermeyeceğim '' dedi... Ailesi de hiç aklı başında insanlar değil, onlara söylemeyecekmiş, bir de onlara dert anlatamam diyor, kocası da bebeği istiyor galiba, offff yaaaa, bu ne böyle, Türk filmi gibi, ama maalesef tüm bunlar hayatın ta kendisi.Yarın akşam birlikte doktora gideceğiz ,bebeğin ne kadarlık olduğunu filan öğrenmek için...İnşallah güzel haberler alırız.Bundan sonrası kendisinin ve eşinin karar vereceği bir durum...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home