alev'in dünyası

Tuesday, October 03, 2006

bugün benim doğum günüm...

Bundan tam 37 sene önce doğmuşum ben. Vay be, acayip büyük bir rakam dimi ama? Koskocaman 37 ama ben hiç de öyle hissetmiyorum...

Dün de evlilik yıldönümümüzdü, ne mi yaptık, hiçbişi, çünkü bu aralar trafik öyle yoğun ki, evlilik yıldönümü düşünecek hal de yok zaten, ve işin ilginç olanı, dün karşıyaka-alsancak arası arabada seyrederken uyandık kocamla birlikte, oysa bundan 3 sene evvel Paris konsolosluğunda kıyılan nikahtan sonra, karar verdik, her yıl 2 ekim'de paris'de olacaktık, ama bir kere bile gidemedik, ilk yıl Dubai işlemleri vardı gidemedik, vakit yoktu, ikinci yıl işler yoğundu, gidemedik, bu sene de mağazayı su bastı, ev taşınma işleri vardı, tabiki gidemedik, yarın sabah dataşınıyoruz o yüzden doğum günü kutlaması ile filan uğraşacak ne zaman var ne de hal, olsun, önemli değil zaten ben pek takılmam öyle kutlamalara, dert değil yani...

4 Comments:

At 10:04 PM , Blogger Age35 said...

Öncelikle nice mutlu kutlamalar hem yaşınız hemde yıldönümünüz için..Ve ayrıca da su basması için geçmiş olsun..=(

 
At 2:22 PM , Blogger Asortik Krep said...

Bende bir yorum yazıp doğumgününü kutlamıştım ama çıkmamış..
Nice yıllara..

 
At 11:14 AM , Blogger şugibi said...

kutlu olsun doğum günün. nica sorunsuz yaşlara:)

 
At 12:39 PM , Blogger allevk said...

herkese çok teşekkur ederim

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home