alev'in dünyası

Thursday, August 31, 2006

haftasonu bekleyişi...

bugün pek bi yorgun kalktım.Haftasonu gelmeden dinlenemeyeceğiz biz... Haftasonu yani pazar bir gelse evden çıkmadan akşama kadar keyifyapacağım evde. Yoooo, sakın yanlış anlaşılmasın, tabiki işe gitmekten bu kadar çabuk sıkılmadım, neredeyse bir aydır sürekli gece yarılarına kadar çalıştığımızdan artık çok yorulduk, vücudun da dinlenmeye ihtiyacı var o bakımdan yani. Geçen cumartesi akşamı dinlenecekken, Ersel'lere gittik ve gece 2,30 civarı eve gelebildik, ertesi günde (pazar) evde depo oluşturma ve düzenleme çalışmaları devam etti, o yüzdendir ki pek bi yorgunuz...(Mağazada depo yetmedi, o yüzden evin bir odasını iptal edip depoya dönüştürdük, sattığımız ürünlerin birer serisi de evde duruyor yani.Bizim bir an evvel mağazaya yakın biryerlere taşınmamız farz oldu ama kışı bir geçirelim sonrası Allah kerim. Şimdi bide taşınma masrafı çıkmasın, ha, ev satılırsa zaten taşınmamız gerekir ama, no'lur şimdi kimse satın almasın evi, bir de taşınma çıkarsa herhalde sürünürüz artık...

Artık alışıyorum galiba servis vermeye, tüm ürünlere ve modellere de alıştım artık, mağaza kontrolüm altına girdi nihayet.Ama, tabiki, satış konusunda eksikliklerim var, doğru yönlendirmeler yapamıyorum zaman zaman, o da oluşur zamanla, mesela bugün doğumuna 3 hafta kalmış olan müşteriye gecelik ve emzirme atleti önermedim, unuttum çünkü,gerçi o abiye arıyordu, o arada bak buda var demelimiydim o da ayrı konu ama,muhtemelen yarın gelip, abiye kıyafet bakacak, o zaman önermeliyim mutlaka...

Zamanla alışacağım inşallah...

4 Comments:

At 12:20 AM , Blogger Age35 said...

Eminim en kısa zamanda her şey çook daha güzel olacak..

 
At 10:29 AM , Blogger tatlıcadı said...

Hayırlı olsun Allah bol kazançlar nasip etsin. Kendine de kızma yavaş yavaş alışırsın.

Öptüm.

 
At 11:36 PM , Blogger allevk said...

teşekkür ederim kızlar...
bu aralar morale ihtiyacım var...

 
At 2:47 PM , Blogger tatlıcadı said...

Merak etme dükkan açan tüm insanlar anasının karnından satışçı doğmadı heralde :)
Zamanla herşey yerine oturur. Moralini bozma.Ayrıca bugün kandil.Kandilin kutlu olsun :)

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home