alev'in dünyası

Wednesday, August 16, 2006

Biraz kilo aldım süratle vermem lazım...

Biraz diyorum ama ne kadar bilmiyorum... Aslında çok yemiyorum ama, uzun zamandır beslendiğim şeklin çok dışında şeyler tüketmek zorunda kaldım yaklaşık 1 aydır o yüzden düzen bozuldu, görüntümde bir değişiklik yok ama, göbeğim çıktı biraz (bu değişiklik değil de ne sanki, ama şişko gözükmüyorum demek istemiştim). Neyse, en kısa sürede toparlarım inşallah...

Yarın sabah İstanbul'a gidiyoruz, mağaza ile ilgili, turistik amaçlı değil yani.Yarın zor bir gün olacak, günü birlik gidince insan sersem gibi oluyor, sabah çok erken kalk, yollara düş,geceyarısından sonra eve gel, ama napalım bu aralar böyle artık.CUma sabahı burda olmamız lazım, tadilat devam ediyor çünkü...

Dün akşam annemle konuştum, Giray Abimin (kuzenim) küçük kızının nişanı olacakmış yarın akşam, aslında günü birlik de olsa babanla İzmir'e gelmeyi düşünmüştük ,baban mağazayı merak ediyor dedi, (babam inşaat işlerine bayılır da... Bilirim, yapılan inşaatlara gider saatlerce seğreder ustaları, hayatları boyunca da annemle birlikte bıkmadan usanmadan tadilat yaptılar, sevmeseler yapılmaz, biz 10 gündür mağazanın tadilatı ile uğraşıyoruz bana fenalık geldi artık,ustaları ayarla, zaman zaman kaprislerine tahammül et, git malzeme seç, bana göre işler değil anlayacağın, ben böyle meşakkatli işleri sevmem biraz keyif insanıyımdır, herşey olsun bitsin ben hazıra konayım, böyle alışmışım huy işte) Ama nişan girince işin içine iptal oldu gelmeyecekler, zaten biz de İstanbul'da olacağız. Nişanda Arzu'yu babamdan isteyeceklermiş.Büyükdayı ve ailenin en büyüğü olduğundan sanırım,babam da sever böyle şeyleri, kız istemeler babamdan sorulur, nikah şahitlikleri pek çok zaman babamın görevi olur.
Eğer isterse annem Elma Şekeri'ni de götürecek nişana. Hayatında bir daha nerde görecek böyle bir toplantıyı, onların zamanına artık kız isteme filan da kalmaz zaten. ben küçükken hatırlıyorum, birkaç tane bu tür (kız istemeli) nişana gitmiştim ve hala hafızamdadır...

Cuma ya da cumartesi günü Ayhan gelecekmiş Akyaka'ya. Birkaç gün daha kalıp dönecekler Ankara'ya.Onlar da tatilin sonuna geldiler, Elma şekeri'nin okul hazırlıkları yapılacak artık. Hazırlık dediğim de, forma alınacak, kitapları alınacak filan falan herhalde. Çitos'da öğretmen olduğu için onun görev de erken başlıyor çocuklara nazaran. Onlarda yoğun koşuşturmanın içine giriyorlar artık. Haaa, daha Elma şekeri'nin odası alınacak, oohooooo çok iş var çok. Hem Ankara hem İzmir hem de Akyaka (annemler de mutlaka bir trafik yaratırlar kendilerine Ankara'ya dönene kadar) cephesinde trafik yoğun buralar...

4 Comments:

At 10:27 PM , Blogger Age35 said...

Kolay gelsin ,işin zor..=)

 
At 11:00 PM , Blogger allevk said...

gerçekten zor.=) ama halledeceğim inşallah.biliyormusun, aslında beni asıl korkutan kilo alıp sonra da verememek, muhtelif zamanlarda olduğu gibi

 
At 2:45 AM , Blogger yalnızlar kraliçesi said...

sayfama hoşgeldin. iyi dileklerin için çok teşekkürlerr...

 
At 9:10 AM , Anonymous Anonymous said...

Kolay gelsin, sağlıklı günler diliyorum.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home