alev'in dünyası

Monday, August 14, 2006

öylesine geçiyor işte...

Yazlıktan döndüğümden beri hayatımızı eski düzene sokamadım bir türlü. Mağaza hazırlıkları tüm hızla devam ederken, benim 2 yıldır miskinlik ve tembellik üzerine kurulmuş olan vucüt ritmim zaten tepetaklak oldu, oradan oraya koşuşturmaktan bedenen, daha da önemlisi nasıl olacak, kıvırabilecekmiyim, pişman olurmuyum vs.vs. düşünmekten de ruhen yoruldum, tüm bunlar birleşince ben de garip bir ruh halindeyim. Konuşasım yok, gidesim yok, gelesim yok, yok da yok yani, mümkün olsada bir uyusam ve işler hallolana kadar uyanmasam. Elma şekeri ile Çitos'dagittizaten, 2 gün oldu ama ben hala alışamadım gittiklerine, evde hala izleri varken de kendime gelemem zaten. Çocukluğumdan beri ayrılıkları kolay atlatamam ben,ayrılık anlarında salya sümük ağlarım.Bu kadar düzensizlik içinde, yemek düzenide olmuyor tabi, çalışma hayatından 2 senedir uzaktayım, ev ile işi birlikte yürütmeyi beceremiyorum şimdilik, ha tabiki alışacağım ve düzenimi tekrar kuracağım ama bu aralar bir tuhafım anlayacağın.Yemek düzeni olmayınca, ya dışarıdan yiyoruz, ya da aburcubur ile karın doyuruyoruz, evde ne bulursak onu yiyoruz yani, bu nedenledir ki, karı koca biraz kilo aldık, 1-2 kilo kadar... O kadar koşuşturmaya bile kilo alabilen bir bünyeye sahibim ya, şaşıyorum kendime, insanlar yoğun olunca, zayıflarlar, süzülürler, iştahsız olurlar, bu iyi meziyetlerin hiçbiri benim bünyede barınamıyor maalesef. Her bir koşulda şişmanlarım ben. Üzülürüm yerim, sevinirim yerim, ne biçim metobalizmam var kardeşim, bu kadar mı dirençli olur incelmemek için. İmreniyorum,kıskanıyorum, ve hatta gıcık oluyorum metabolizmaları makul mantıklı çalışan insanlara...

İşte günler böyle geçiyor, sıcaklarla da aram hiç iyi değil. Bitse de kurtulsam, zaten yazı hiç sevmem, mümkün olsada 12 ay kış yaşasak... Benim gibi düşünen çok az insan var belki ama, ben kış aylarında daha zinde, daha mutlu, daha huzurlu oluyorum, bu nedendenmidir bilinmez kışlık kıyafetlerim bile daha güzeldir benim...

Evde geçirdiğim son haftalar ve günler de bitmek üzere, muhtemelen bir aksilik olmaz ise, 15 güne kalmaz çalışma hayatım başlıyor, artık başlasın da zaten, evde otur otur nereye kadar vakit de geçmiyor, para da kazanmak lazım, ve hatta Nemrut görmek bile lazım...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home