alev'in dünyası

Wednesday, August 09, 2006

beni duyan var mı?

arkadaşlar lütfen araba kullanırken sakin olun, lütfen azıcık ayağınızı gazdan çekiverin bi zahmet. Ben evvelden çok denedim, tabakhaneye de yetişsen, laylaylom da gitsen değişen çok bir şey yok, 5 dakika bilemedin 10 dakika. En sevdiğim şeylerden biri olan araba kullanmak artık zevk olmaktan çıktı, benim için işgence halini aldı. Zaten çok mecbur kalmadıkça, direksiyona asla geçmiyorum, araba kullanmaya çalışacağıma yürüyorum, yemin ediyorum daha kolay...

Veee, lütfen şiddetle rica ediyorum, arabalarınızda klakson olduğunu unutmaya çalışın, her bi b.ka öttürmeyin şu lanet olası aleti.Saklam samanı, gelir zamanı demilş atalarımız, bibildikleri varmış da söylemişler...Ya, çok samimi söylüyorum, beni trafikteki gürültü hem sağır, hem de kör yapıyor, duyamıyorum, göremiyorum, elim ayağım birbirine dolanıyor, avazı çıktığı kadar bağıran tüm klaksonları üzerime alınıyorum,hepsi bana çalıyor zannediyorum,şaşkın ördek misali kalıveriyorum arabanın içinde...

Veee, aklıma gelmişken, ey güzel ülkemin güzel insanları, sarı ışık yanınca hep bir ağızdan bağırtmayın klaksonları, senin gördüğünü ben de görüyorum, ve hatta inanmayacaksın belki ama, kırmızı yanınca ben de yol almak istiyorum, sarı ışıkta kalıcı değilim yani...

Bugün, hava çok sıcak olduğundan, ve bisürü yere gideceğimizden ve Elma şekeri bunalmasın diye arabayla döküldük yollara, tamam rahat ettik ama, yok yok gerek yok, sokaktaki tüm sarı arabalar bizim, efendi gibi bin götürsün seni istediğin yere...

Yarında teyzemize gideceğiz ama,arabayla değil tabiki, ne güzel vapur var bu memlekette, püfür püfür...

Havalar serinleyene kadar ben araba maraba kullanmam artık, kullanana da mani olmam, ama götüren olursa, baş köşede de yerimi alırım benden söylemesi...

1 Comments:

At 12:28 AM , Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home