alev'in dünyası

Wednesday, August 02, 2006

en ütücü,son ütücü...

Dün gece tesadüfen TV'de Armağan Çağlayan'ın programına rastladım.Bu programı ilk başladığı zaman da merak edip izlemeye çalışmıştım ama, ilk bölüm hiç ilgimi çekmemiş ve 10 dakika filan dayanabilmiştim. Ama dün akşam, muhtemelen konuklar yüzünden tam anlamıyla mükemmeldi.Ben programın ortalarında başladım izlemeye.Bu sefer Armağan şakır şukur terlemiyordu, stüdyonun havalandırma problemi hallolmuş gibi görünüyordu. Ben izlemey başladığımda Nükhet Duru vardı ve onu uğurlarken aynı zamanda da beklettikleri için özür diliyrdu Armağan. Allahtan bitti diyip kapatmamışım TV'yi. Çünkü, benim dün akşam itibariyle favoriikilim ilan ettiğim safiye Soyman ve nişanlışı Faik Abi geldi programa. Öyle komik, öyle şeker, öyle samim, öyle matrak ki ikisi de bayıldım, Allah mutluluklarını bozmasın.Hele Faik Abi, öyle içten, samimi ve doğal ki, onunla arkadaş olasım ve arkadaş sohbetleri yaşayasın geldi valla. Uzun zamandır hiç böyle keyifli bir program izlememiştim, tekrar söylüyorum, programı keyifli yapan format değil, tamamen konuklardı.Acaba, reyting kaygışından mı böyle bir imaj çiziyorlar bu bir kurgumudur diye düşünmeden edemesim,ama,izlemeye devam edince her ikisinin d ne kadar doğal ve ev halleriyle orda olduklarını hissediyor ve samimiyetlerine inanıyor insan. En azından ben öyle hissettim.
ASafiye Soyman, şaka gibi bir kadınmış meğer. Saf desem saf değil, cin desem cin değil, kendi halinde halimselim bir tip sanki.Acayip şeker ve bir o kadar da komik bir kadın. Safiye'nin maceraları diye sit com yapsa herhalde Avrupa Yakası kadar tutar. Ama Faik Abi'nin anlatımıyla olacak. Ortada dolaşan bir türü medyatik insandan daha samimi ve oldukları gibiydiler ki dün akam, gülmekten yanaklarım ağrıdı, karnıma kramplar girdi, hatta Armağan bir kaç defa gülme krizine yakalandı ve rekalm arası vermek zorunda kaldı. Çok eğlendim çok...
Aklımda kalan bir kaç macerayı yazayım bari, bu kadar anlattım.

Faik Abi ve Safiye Abla arabayla yolda giderlerken Safiye Abla bir balıkçı görüyor ve burda yiyelim diyor, bu arada her ikisi de yemeyi seviyorlar ve Safiye Abla'da yediğini inkar etmiyor zaten.Mekana girdiklerinde oranın Liberal Parti merkezi olduğunu farkediyorlar,Meğer Liberal partinin amblemindeki yunusu Safiye Abla balıkçı zannetmiş.

Safiye Abla ve Faik Abi Bodrum ya da Antalya'ya konsere gidiyorlar bu arada da 1-2gün tatil yapacaklar. Burda x şehri valisiyle birlikte vakit geçiriyorlar, kaldıkları süre boyunca beraberler, Safiye Abla konser öncesi prova sırasında sazlarının arasında yeni birini farkediyor ve ''yenisiniz galiba'' diyor ,bu yeni zannettiği adam günlerdir beraber vakit geçirdikleri validen başkası değil.

Ankara İstanbul arasını araba ile gidip geliyor muhteşem ikili. Safiye Abla daha gişelere gelmeden acıkıyor Bolû Dağında yemek molası veriyorlar, 2 kişi 2 kilo etim,ideye indirdikten sonra çay içecekler, Safiye Abla garsondan kepekli bisküvi istiyor.

Gene bir seyahatlerinde Ayfon'da yemek molası veriyorlar, Safiye Abla kocaman bir dilim ekmeği Afyon kaymağı ile güzelce döşüyor üzerine de balı sürüyor ve başlıyor beklemeye, Faik Abi soruyor yesene diye, Safiye Abla, garsondan tatlandırıcı bekliyor.

Buna benzer daha ne hikayeler vardı, ama safiye Hanım'ı da takdirettim, sonuçta bu hikayeler Akbulut fıkralarına benziyor, o kadar kompleksiz bir kadınki, kocası bu hikayeleri aktarırken gram sinirlenmedi ve olumsuz hiç br tepki vermedi, o da keyif alarak dinledi maceralarını. Başka kadın olsa, bu kadar kompleksiz olabilirmiydi bilemiyorum.

HELAL OLSUN...

1 Comments:

At 3:07 PM , Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... How to block ceres pop up cybersitter parental control discount Honda motorcycle common service manual pdf jaguar seat covers popeil rotisserie ovens

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home