alev'in dünyası

Thursday, July 13, 2006

vee karboksiterapi bitti...

veeee sonunda karboksi maceramızda sona erdi sevgili günlük. Gittim ne kazandım,herhalde 1-2 cm incelmişimdir o kadar. Bugün tekrar ölçü alınacaktı ama nasıl olsa bitti gerek yok almayın dedim. Çünkü, 8. seansta ölçü aldılar 5 cm. incelme var dediler. Yok artık daha neler? 5 cm. incelme herhalde 2 beden incelmeye karşılık gelir. Buda 38 beden giymem demektir yok artık, daha neler. Tamam ,inceldim kabul ediyorum herhalde dışardan bakıldığında 5 kilo verdim sanılabilir, 76 ile başladım 73,6 ile bitirdim olay bundan ibaret. Ama, gitmesem hep aklımda kalırdı, gittim ,denedim ve bir daha gördüm ki, bunlar ince insanlara uygulanırsa daha faydalı olan şekil düzelten uygulamalar bana göre. Neyse, ben bir daha almam, alana da mani olmam , olay budur.İsteyen dener ve görür...


Bu sabah hava tam benim istediğim gibiydi. Sonbahar gibi, merkeze giderken çok rahat gürüdüm, gene terledim ama sıcaktan aşırı bunalmadım. Ben günde 3 litre su içiyorum ve su ter yolu ile çıkmayı tercih ediyor, işin asıl bana göre garip olanı ter vücudumdan değil de yüzümden çıkıyor.İnsanın yüzü bu kadar mı terler yüzümü yıkasam da ancak bu kadar ıslanır...

Şimdi saat öğleye yaklaşıyor, sabah bulutların arkasında kalan güneş ağır ağır kendini göstermeye başladı gene...Temmuzun ortasında başka ne beklenebilir ki, bunu birde Ağustosu var... Tam sonbahar çocuğu olduğumdan ve kış aylarını daha çok tercih ettiğimden hava kapalı olursa acayip mutlu oluyorum.her zaman soğuk havayı sıcak havaya tercih ederim. Kendimce hep, üşümenin çaresi var ama sıcağın çaresi yok diye düşünürüm. Zaten Dubai'de yaşarken, mutsuzluğumun en büyük nedeni de sıcaklardı.Allahtan işler istediğimiz gibi gitmedi de planladığımızdan daha kısa sürede döndük.

Bugün beni çok sevindiren bir olay oldu. Yıllardır hasretle aradığım parfümü Tekin Acar getirmeye başlamış.Aslında o dükkana hiç girmem ben. Kendimce bir protesto aslında. Yıllar önce Ankara'da bankada çalışırken bu firmanın Atakule'deki tek mağazası bizim şubeye çok yakındı. Bizde öğle tatillerini Atakule 'de geçirir, ara sıra da ihtiyaçlarımızı alırdık bu mağazadan. Çalışanları da tanırdık. Asık suratlı, sürekli kumaş pantalon ve ekoseli ceketler giyen bir bey vardı. Ben bunu Tekin Acar zannederdim, hala da o mu değil mi bilmiyorum, ama hep kasada durur, gelen hanımlarla pek muhatap olmazdı. Her neyse,birgün o dönem çalıştığım bankanın
bir müşterisinin çekini almış bu kişi, aksilik bu ya çek karşılıksız. Şubenin içinde nasıl bağırıyor, ne hakaretler savuruyor biz çaılşanlara, adam, bağırırken kendi kendini gaza getirdi, gaza geldikçe hızını alamayıp ,ne biçim adamlara çek veriyorsunuz diye çeki benim masama doğru bir fırlattı ki, neye uğradığımı şaşırdım. O günden sonra çok büyüdüler, birsürü mağazaları oldu ama benim ayaklarım hiç o mağazadan içeri girmedi, içimden gelmedi yani. Taki bu güne kadar.... Çünkü, gazete ilanlarında gördüm ve benim taptığım kokuyu getirmeye başlamışlar,gelip gelmediğini sormak için girdim bu sabah. Güzelmiş dükkanların içi, dolaşmadım aslında, ne var ne yok bilmiyorum, sadece kokuyu sordum, elime test ettimi fiyatını sordum ve çıktım olay bundan ibaret. Herhalde tekrar gidip o kokuyu alacağım. Yani, İceBerg Twice sevdasına barıştım o mağazayla....(Ama gerçekten süper bir koku. Yıllar sonra tekrar duydum ve resmen mest oldum. Lanet olası koku Free Shoplarda bile satılmıyor. Ülkesini bulabilsem ben ithal edeceğim nerdeyse.)

6 Comments:

At 3:32 PM , Anonymous Anonymous said...

Sitenizi yeni kesfettim, kesinlikle cok guzel. Bundan sonra hergun girecegim...

Zeynep

 
At 5:53 PM , Blogger allevk said...

teşekkürler anonymous

 
At 8:30 AM , Blogger tatlıcadı said...

Canım insan odaklı işlerde çalışmak ne yazık ki çok zor. Herkesi ayrı ayrı memnun etmek, densizlerle, kendini bilmezlerle uğraşmak çok zor.Her zaman böyle insanlar olacak.Ama şöyle düşün o suratsız herif bir işe yarayıp istediğin parfümü getirmiş :)))
Şimdiden iyi günlerde kullan.

Karboksiye gelince işe yarayıp yaramadığını ilk ağızdan duymak iyi oldu.Gitmekten vazgeçtim.Spor ve diyetin çözemediği şey yok.O yüzden diyete ve spora tam gaz :)

Çok öptüm canım.

 
At 9:35 AM , Blogger Burcu said...

aslında karboksiterapi mezoterapi ile beraber uygulanırsa baya iyi sonuçlar elde ediliyor ama hergün düzenli spor we beslenmeyle beraber elbette.neyse sonuçta incelme incelmedir bence kar kardır hesabı ;)

iceberg twice nası bi kokudur bilmiyorum ama en kısa sürede deneyeceğim çok merak ettim yahu..

sewgilerr...

 
At 12:40 PM , Blogger allevk said...

selam tatlıcadı,
evet ya, hödük mödük ama,işe yarayıp parfümümü getirdi ya ben ona bakarım.

merhaba karmançorman,
umarım beğenirsin benim kokumu,eğer fresh kokuları seviyorsan hayal kırıklığına uğramazsın.

 
At 5:23 PM , Anonymous Anonymous said...

Merhaba Alev o parfümü yıllarca bende kullandım.Gerçi Boyner de her zaman bulunurdu.Hatta sana bi tiyo vereyim Şu anda Tekin acar da fırsat köşesinde satışa çıkarmışalr fiyatı yarı yarıya bak derim.Ayrıca süper kalıcıda bir parfüm.Son olarak sitene bayıldım BYeee

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home