alev'in dünyası

Thursday, June 29, 2006

hiç halim yok.


bu sabah karboksi vardı saat 9,30'da. Dün geceyi öyle kötü geçirdim ki, sıcak bir yandan, hala bitmeyen fırtına bir yandan hiç uyumadım desem uydurmuş olmam.Hal böyle olunca,sabah uyandığımda saat 8,30'u geçiyordu, be nedenle gene yürüyemedim merkeze.Akşam yürürüm artık hava biraz serinleyince. Bu sabah ya bismillah deyip tartıya çıktım 74,1 dedi alet. En son tartıldığımda 74,7 idim.En son hangi gün tartılmıştım hatırlamıyorum, geçen hatfa tartıldım galiba 74,7 idi.Benim gibi çok zor eriyen biri için fena değil. Kendi kendime nazarım çok değer benim, inşallah bir aksilik olmaz ve bu hızla devam ederim. Yazlığa gidene kadar 70 olurmuyum acaba, yok ya o kadar da değil, şurda 20 gün filan kaldı gitmemize, ben 20 günde hayatta 4 kilo veremem.Böyle bir şeyi ummak ve de hayal kurmak hüsranla sonuçlanır benden söylemesi...
(Zayıflama maceramı buraya yazmak iyi fikirmiş gerçekten.Bu günlük de benim diyetisyenim oldu resmen. Bu motivasyonla ben hem 68'i görür ,hem de koruyabilirim inşallah.Artık şişmanlamayacağım,yeter artık,2000 yılından beri böyle, bir inceliyorum bir kalınlaşıyorum.Yalama oldum valla.)
Artık deniz mevsimini açalım deyip, haftasonunu Foça'da gitmeyi planlamıştık, yarın sabah gitmeyi düşünüyorduk. Amma velakin,benim bu uyuşukluğum devam ederse, benim değil Foça'ya yan odaya geçmem imkansız gibi görünüyor. Eğer gitmezsek deniz, kum,güneş olayını evde kendi imkanlarımla hallederim artık...

4 Comments:

At 3:50 PM , Blogger Burcu said...

merhaba. sewgili nilayın blogunda senden bahsettiğini görünce girip bir merhaba demek istedim. tüm yazılarını da bu wesileyle okudum :) sende bizimle aynı dertten muzdarip olduğuna göre aramıza hoşgeldin arkadaşım ;) umarım istediğin kiloya iner we daimi olarak o kiloda kalırsın..

 
At 9:47 AM , Blogger tata said...

Zayiflamak icin günlük tutmak harika bir fikir, hic korkma arkandayim, seninki tutarsa ben de baslarim, haha!

 
At 2:04 PM , Blogger allevk said...

merhaba karmançorman,
arınıza yeni geldim, ve acayip mutluyum,iyidileğin için tüm kalbimle teşekkür ederim.
ve selam tata,
bana gaz verdim çok saol, şimdilik iyigidiyor bakalım üstesinden gelebilecekmiyim. Diyetisyene giderken, zayıflayamayıp mahçup olmaktan çok çekinirdim, şimdi de aynı duyguları yaşıyorum senin sayende,başarmam lazım. desteğin için çokteşekkürler...

 
At 2:40 PM , Anonymous Anonymous said...

Very nice site! » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home