alev'in dünyası

Tuesday, June 20, 2006

biraz tembelimde...

aslında, bu blog işi beni pek sarmadı. sıcaklarında etkisi var belki ama içimden hiç bişey yapmak ,araştırmak, kurcalamak gelmiyor.Yani takip ettiğim, zaman zaman göz attığım bloglar var .acayip güzel şeyler yapıyorlar,sayfaları cıvıl cıvıl. benimki nasıl tamamen ruhsuz,dümdüz bir sayfa. hiç hoşuma gitmiyor aslında, ama neler yapabilirim, bunları nerelerden öğrenebilirim hiç bir fikrim yok.Zaten hiç birşey okuyasım ve kurcalayasım da yok. bu üzerimdeki rehavet giderse, ben de kıçımı kaldırıp azıcık araştırırsam bulurum herhalde ben de sayfamı renklendirecek birşeyler.zaten kimsenin de sayfamdan haberi yok, bu da ayrı bir konu.ilk etapta beklentim değil insanların beni ziyaret etmesi ve takip etmesi,ben şimdilik kendi halimde laylaylom takılıyorum ama, ben de birşeyler öğrenince heveslenir ve heyecanlanırım herhalde.(umarım...)
ilk günlerde, yanigeçen hafta blog kardeşliği için form doldurdum ondan sonra da oturdum bekliyorum ,benimbirşeyler yapmam gerekiyormu onu bile bilmiyorum. Yani bu konuda cahillik sınırlarını zorlar haldeyim. Hadi hayırlısı...
Annemin gelmesine 1 gün kaldı. Perşembe sabahı burda. Aksi gibi benim zayıflama zımbırtısı da o sabah 9,30'da.ama allahtan kısa sürüyor. Bu karboksi zırıltısı da sıkmaya başladı, bel ve kalça 5cm incelmişti ya güya, ben ce kesin yanlışlık var, ya ilk ölçü ya da son ölçü hatalı. Dünkü seansta sanki baştan savma yapıldı gibi, çünkü yeni doktor yeterince iğne batırmadı sanki. bakalım perşembe günü seansta dikkat edeceğim ne kadargaz verecekler ordan anlaşılır herhalde.zaten bu tür yerlerde kişiyi bağlayana kadar ilgileniyorlar ,sonrası .....'tan teyyare durumuna geçiyor hemen. Bu tür yerlerde zor müşteri olmak lazım biraz da huysuz olmak lazım galiba, o zaman senden tırsıyorlar ve daha dikkatli davranıyorlar.Güya, 7. seansda ölçü alacaklardı, ben ölçü almanız gerekmiyormu demesem umurları değil. 8. seansta ben söyleyince lütfedip aldılar, ölçü almaları ya da almamaları çok umrumdeğil aslında, benim için sonuç önemli,ben aynada az da olsa eridiğimi gözlemleyebiliyorum bu yapılan işlemin çalıştığını gösteriyor ama kardeşim, eğer anlaşırken 7. seansta ölçü alınacak dedi isen alacaksın, sallamayacaksın. haksızmıyım yani......(maalesef her yerde köprü -ayı-dayı mantığı işliyor .düzen çarpık birkere.)
yarın çok işim var.......
pazara gidilecek,sebze alınacak.....
carrefour'a gidilecek, haftalık alış veriş yapılacak(burası çarşı pazar cenneti;Kipa var,sevmiyorum, aşırı kalabalık,bi de orda aradığımı bulamıyorum çok karmaşık geliyor ;Migros var,sevmiyorum, 3mmm galiba hiç dikkat etmemişim ama, sanki herşey yokmuş gibi geliyor,yanılıyorumdur mutlaka,bir de burasıda günün her saati kalabalık oluyor, bir de kasalar çok yavaş geliyor bana;geriye carrefour kalıyor,burayı tercih ediyorum, çünkü, diğerlerine göre daha az kalabalık, meyveleri daha taze (pazardan meyve almıyorum,hep çürükleri veriyorlar bana,hep kazıklanıyorum,önlere en güzellerini koyuyorlar,arkadaki çürük çarık hepsini bana veriyorlar sanki) eve daha yakın vs.vs. Tek sinir bozucu şey, cırtlak sesiyle satış yapmaya çalışan promosyon görevlisi.Garip kıyafetli, garip garip cümlelerle insanları gaza getirmeye çalışan, ben de pek başarılı olamıyor onun anonsunu duyunca onun bulunduğu reyonlara gitmiyorum ve hatta bulunduğum yeri terk etme hissi uyandırıyor bende.
Neyse, yarın carrefour ve pazar maceralarını anlatırım artık.Bu girizgah olsun.
Haaa, bi de ve tabiki de,anneme yemek hazırlayacağım en güzelinden.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home