alev'in dünyası

Wednesday, June 28, 2006

kızlarını bilmiyorum ama,........


hep derler ya, İzmir'in kızlarına ve havasına güven olmaz diye, kızları hakkında birşey diyemem ama havasına güven olmadığı kesin.Bu ne sıcaktır sevgili günlük. Sabah uyanıyorsun, sanki olağan bir yaz sıcağı yaşayacağını zannediyorsun, öğleye doğru bir fırtına başlıyor ama öyle böyle değil.Bizim dandik evin her tarafı sallanıyor fırtınadan, camları açamıyorsun, evde klima yok, o fırtınada camları açsan ev kum eve dönecek, normal havada bile yolun tüm tozu, toprağı bizim evde mübarek. Hergün toz mu almak gerekir, bugün sil yarın 1 parmak toz, abartmıyorum, gerçekten çok ciddiyim, baş edemedim evde ne kadar halı varsa hepsini topladım,çünkü, ev kışın ne kadar soğuksa, yazın da bir o kadar sıcak, evde mutlaka ceryan yaptırmak gerekiyor, o yüzden de her yer toprak içinde kalıyor, vileda elimde hergün sil allah sil.Ellerim nasır oldu yemin ederim vileda'dan.Yanlış bilmiyorsam 16 çeşit rüzgar varmış, bunlarn tamamı şimdi burda, hep bir ağızdan bağırıyorlar dışarda.Çıkardıkları gürültü korku filmlerini aratmayacak cinsten,dışardan içerigiren bayıltıcı sıcakla birleşince dayanılmaz oluyor.
Kendimi bildim bileli sıcak beni çok bunaltır ama bu aralar tahammül sınırlarını aştı bu sıcaklık.Haziran böyle olursa, Temmuz, Ağustos nasılolur acaba?Önümüzdeki 3 gün sıcaklıklar 40 dereceye ulaşacakmış. Buna bir de nem ekle, eyvah ki ne eyvah. Alev hapı yuttun kızım sen.

2 Comments:

At 12:27 PM , Blogger Aysel said...

Merhaba Alev, ben Aysel BAskül ailesinden. Aramıza hoş geldin canım.

 
At 2:14 PM , Blogger allevk said...

merhaba aysel,
hoşbuldum.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home