alev'in dünyası

Monday, June 26, 2006

neden, neden,neden ?


yaaa, hep böyle mi olmalı? çıkarlar çakışınca, işin ucu sana dokununca hep yan mı çizmeli?
beni kim mi bu kadar karamsarlığa sürükledi? anlatıyorum işte...
Bu sabah karboksi seansıma gittim. Yürüdüm,zaten hava çok sıcak,kan ter içinde kaldım Nutra system'e ulaşana kadar.Allahtan bekletmediler,ben heryere vaktinden bir 15 dakika önce giderim, çocukluğumdan beri bu böyledir. Ne beklemeyi ne de bekletmeyi severim.Hümeyra Hemşire bugün pek bir keyifsizdi, yorgundu sanırım. Dün gece bir akrabasının düğünü vardı, hatta bu yüzden 9,30 olan seansımı 11,00 olarak değiştirdi perşembe günü. Zaten sıcaktan telef olmuşum, Hümeyra'nıın da hali yok, pek sohbet etmedik bugün seans sırasında. Hatta konuşmuyorsunuz bugün diye takıldı bana. Derken konu nasıl olduysa, benim heba olduğunu düşündüğüm seansa geldi konu. Aslına bakarsanız,gerçekten de bunu dile getirmeyi hiç planlamamıştım. Ha, tabiki söyleyecektim ama bugün aklımda yoktu.Bu sefer de bana 2075 mg. karbondioksit verdi, yani yeni doktorun verdiği orandan gene fazla. O, 1500 mg. vermişti, hatta, üst karın, iç bacak, tek kol ve popo bölgesine de hiç vermemişti gaz. Neyse, konu tekrar açılıp, ben mağduriyetimin bir şekilde telafisini istediğimi uygun bir dille anlatmaya çalışırken, Hümeyra ne dese beğenirsiniz.Aslında, 1500 mg. normal bir değermiş,200-300 mg. birşey olmazmış, (200-300 mg. dediği benim hesabımla,2275-1500=775 mg.)benim galiba yeni doktorla yıldızım barışmamış filan falan bir sürü saçmaladı ve önemli değil telafi ederiz dedi.madem normal değer 1500 mg. da neden bana, başladığımdan beri 2000mg. altında uygulama yapmıyorlar o daayrı konu ama, neyse.Bu hanım kızımız 3-4 gün öncesine kadar doktordaki olumsuzluk hakkında benimle hemfikirken,hatta diğer üyelerinde hoşnutsuz olduğunu söylerken şimdi birden bire çark etti,şaşılası bir durum.Bakalım nasıl telafi edecekler merakla bekleyeceğim.
Burdan çıkarılan sonuç nedir? aslında birsürü....
1-Bu tür hizmet veren kuruluşlar, maalesef ,senin paranı kapana kadar,çok titiz ve güven verici oluyorlar, köprüyü geçtikten sonra kendi kafalarına göre at koşturuyorlar.Bu yüzden, kendi işini kendin halledeceksin,eksiden karboksi ve/veya benzeri uygulamalar mı vardı, kesersin boğazını, yaparsın sporunu işte budur...
2-Bu tür durumlarla karşılaşmamak için, tepkini anımda koyacaksın. Öyle, aman ayıp olmasın, belki ben yanlış düşünmüşümdür, sakin kafayla tekrar düşünürüm vs. vs. kibarlık yapmaya kalkarsan,işte karşılaşacağın durum budur. Bırak sen sıkılıp,üzüleceğine karşıdaki üzülsün, sıkılsın. Kız, yıldızın almadı dedi çıktı işin içinden ya. Varmı bunun gibisi...
3-Sonuncusu ve en önemlisi, bu tür uygulamaların yapıldığı merkezlerde, doktor da doktor takıntısı yapmayacaksın. İşte gördün doktoru başın göğe erdimi?Zaten iyi doktorlar bu kıl,tüy, yağ, kilo işlerini küçümsedikerinden bu uygulamaları yapmıyorlar. Yapan tek tük doktorda böyle oluyor.İşini iyi yapan, estetisyen, hemşire vs. daha deneyimli ve başarılı olur. ben bunu geç de olsa öğrewndim. Zaten demezlermi, doktora iğne yaptırılmaz diye.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home