alev'in dünyası

Tuesday, July 11, 2006

diyetten çok sıkıldım artık.

Diyetten de hep aynı şeyleri döndürüp döndürüp yemekten bıktım usandım yaaaa.
Artık diyet olmayan yiyecekler istiyor midem.Tatlı istiyor, çikolata istiyor, kurabiye istiyor, istiyor da istiyor yani.öööfffff ya, ne olacak benim halim.Bir kaç gündür sürekli aklımda şekerli birşeyler yeme fikri var. Kendimi bundan alıkoyamıyorum, nerdeyse paldır küldür bişeyler yuvarlayıp sonrada hiç bir şey olmamış gibi devam etmek istiyorum. Galiba, sıcakların da etkisiyle yemek düzenim bozuldu, zararlı şeyler yemedim ama hep meyve ile filan geçiştirdim öğünleri, ara öğünlere de dikkat etmedim, o yüzden de obur bünyem cozuttu iyice. en iyisi yarın sabah güne doğru düzgün tabiki diyet anlamında doğru düzgün kahvaltı ile başlayıp, 3 ana 3 de ara öğüne geçmek. Zaten suyumu da düzenli olarak içiyorum, 1 litrelik sürahi günde 3 kere boşalıyor, ayrıcada soda içiliyor. Hatta , şeftali yada kayısıyı robotta iyice yapçalıyorum üzerine soda eklenip bir iki daha karıştırılıyor süper bir içecek oluyor. hatta bazen içine buz bile ilave ediyorum.Ayrıca ayranı da bu şekilde yapıyorum ,salatalıklar robotta parçalanıyor, soğuk su yada soda ekleniyor ve afiyetle içiliyor.

Artık, aklımı başıma toplamam, abuk subuk düşüncelerden kurtulmam ve bir an önce zayıflamam lazım. Artık şişko olmak istemiyorum.

2 Comments:

At 9:07 AM , Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! » » »

 
At 10:41 PM , Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Princeton pilates pmdd zoloft lamborghini diablo

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home