alev'in dünyası

Monday, July 10, 2006

bir de bu çıktı şimdi, çok lazımmış gibi


yakında çürüğe çıkarılacağım zanırım...

Bu nedir böyle anlamadım ki. Organlarım ayaklanma başlattı. Tırnak mantarı ile uğraşırken bir de ''Ganglion Kisti'' çıktı, aslında beterin beteri var insanlar ne hastalıklarla uğraşıyor benim böyle ıvır zıvır şikayetlerim onların yanında ballı börek kalır ama, ben doktora gitmekten nefret eden biri olduğumdan bana zor geliyor. Geçtiğimiz hafta ayakbileğime yakın bir yerlerde çıkan kemik iyice rahatsız etmeye başlamıştı, artık verdiği rahatsızlık tahammülümü aştığından doktora gitmeye karar verdim ve Cuma günü doktordaydım.Aslında bu kemik geçtiğimz Kasım gibi kendini göstermeye başlamıştı ama ben üzerinde durmadım, herhangi bir sıkıntı da vermiyordu geçen haftaya kadar. Herneyse, bir dizi muayene ve film , ultrasonografi sonucunda ganglion kisti olduğu tespit edildi. Tedavisi ancak ameliyat. Ama, şart da değil. Bu iyi huylu bir tümörmüş, sadece takip gerektirirmiş. 2 durumda ameliyat ediliyormuş, 1. estetik kaygı, görüntü çirkinliği vs. 2. kaygı ise, günlük aktiviteleri kısıtlayacak hal alması ve acı vermesi. Benim şimdilik ameliyat olmama gerek yok. Estetik olarak benden başkası anlamıyor orda kemik çıkıntısı olduğunu, zaten zaman zaman yok olur, zaman zaman da çıkarmış ortaya. Ağrıda doktora gideceğim sabah geçti zaten. Korkudan herhalde. Ameliyat kolay bir ameliyat, sadece o bölge uyuşturuluyor, bayılma ayılma yok yani.30-45 dakika sürüyormuş, aynı gün taburcu olunuyormuş ve en sıkıntılı yanı bana göre, dikiş olacağı için 15 gün suyla temas yok. Şimdilik ameliyat olmayı düşünmüyorum ama, belki yaz sonunda olurum, zaman zaman ağrı yaptığı için... Söylemeyi unututm, bu ganglion kisti denen merek, normalde el ve parmaklarda olurmuş benim bünye gene bir kıllık yaptı, en olmadık yerde ayakta başgösterdi. Aykırılıkta bir numara olan ben gene kaideyi bozmadı yani...

Bu aralar hareketli geçiyor günler, Cumartesi akşamı Teyzem'deydik. Tevfik Abim , eşi ve çocukları da geldi, balık gecesi yaptık,hepbirlikte keyifli bir akşam geçirdik, Tevfik Abim gene her zamanki gibi çok konuşması ile Hakan'ı esir aldı tabi beni de. Ben yemek hazırlama ıvır zıvırla uğraşmak bahenesiyle kaytarabildim amaHakan benim kadar şanslı değildi.Bir ara sırf esir alınmamak için gazete okuyordu , bakma böyle yazdığıma biz Tevfik Abi'yi çok da severiz ama çok konuşması tüm aileyi daraltır o ayrı mesele. Tevfik Abim konuşmaya başlayınca etrafındakiler çaktırmadan teker teker salonu terkeder...

Bu sabah OKS sonuçları açıklandı, hakan'ın büyük yeğeni de girmişti bu yıl sınava.Onlar Bodrum'datatildeler şimdi,ben karboksideyken o da sonuçları almış internetten. Puanı 300 küsürlü bişey , sonuç pek içaçıcı değil galiba, burdadersaneyle konuşacak Hakan öğleden sonra, kendileri de Mert'in Ankara'daki dersanesiyle görüşecekler, bu öğleden sonra telefon trafiği yoğun olacak... Biryerlere giremezse ölüm yok ucunda ama, inşallah puanı biryerlere girmesine yeter...

Benim de tatile gitmeme çok az kaldı, Hakan'ın abisi ve ailesi gelecek belki Bodrum dönüşü, onlar gelirse önümüzdeki hafta eğer gelmezlerse en geç Pazar günü gider,im artık ben...

Deniz, kum, güneş olayına gireceğim artık... İnşallah annemin güzel yemekleri, Çitos'un her daim evde bulundurduğu pasta, kurabiye vs. beni baştan çıkarmaz, çok iddaalıyım bu sefer kilo almadan döneceğim eve, bunu hiçbiryaz başaramadım ama bu yaz ilk olacak...

Bu arada, kilo vermem gene yavaşladı, kağnı hızı ile bile ilerleyemiyorum, ama moralimi bozmak yok, kendimi bildim bileli diyette olduğum için artık bünye zayıflamamak için ısrarcı davranıyor, vaktim bol, kilolar ne kadar inatçıya ben de en az o kadar inatçıyım, Z A Y I FL A Y A C A Ğ I M... iŞTE BU KADAR. Zor dönemi atlattım geriye kaldı 5 küsür kilo, onu halleden bunu da halleder. Şimdi 73,6 yım.

5 Comments:

At 5:37 PM , Blogger tata said...

Ben de ayni kilodayim, ama hic de sisman degilim. Bir tek görenler "merhaba nasilsin, biraz kilo mu aldin?" diyorlar....o kadar.
Bu onlarin görüsü, 73-74 kilo idare eder. Saglik olsun!!

 
At 10:41 AM , Blogger tatlıcadı said...

Merhaba.

Baskül Ailesine hoşgeldin. Ancak ziyaretine gelebildim kusura bakma :) Ayağın için çok üzüldüm çok geçmiş olsun.Umarım en kısa zamanda kurtulursun.Bu arada yazılarının hepsini okudum. Bende bir ara karboksiye gitmek istiyordum ama vazgeçtim. Benim kalçalarda problem.Tavsiye eder misin? İyi gelirmi sence?

Sevgiler.

http://yenibirhayat.blogspot.com/

 
At 11:31 AM , Blogger allevk said...

merhaba tatlıcadı,
ziyaretin için çok teşekkürler. umarım beğenir ve ziyaretlerin devamlı olur.
karboksi için seni yanlış yönlerdirmek istemem ama, ben pek memnun kalmadım, tamam incelme sağlıyor ama çok da abartıldığı kadar değil. beki benim bünyem bu tepkiyi verdi onuda bilemem tabi. ben daha önce, LPG, Lenf drenaj ve slim up (elektroterapi gibi bişey) ve el masajı kombine halde aldım o daha etkiliydi.benim de kalçalarda problemim vardı ve hala da var. yani karboksi çözüm değil.Ne kadar doğrudur bilmiyorum ama, benim gittiğim merkezde bölgesel incelme için lipoliz ve mezoterapi daha etkili sonuç diyorlar. Bilemiyorum tabi, benim buralara inancım ve güvenim kalmadı artık, çözüm şuki, ben bunu öğrendim bunca tecrübeden sonra, az yiyeceksin, spor yapacaksın. gerisi boş. sevgiler

 
At 6:40 PM , Blogger Unknown said...

Geçmiş olsun. Bende doktora gitmek nefret ediyorum.
ÇOk hoşuma gitti . Kilolar ne kadar inatçi bende o kadar inatçıyım diye.
Bende arkandayım Z A Y I F L A Y A C A Ğ I M.

 
At 3:08 PM , Anonymous Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! 1993 cadillac allante 0 finance visa cards asian anal live poker Freeware shareware computer programs live answering service appliance Famous horse racing pictures High player school soccer government online payment Epson printers cx6400 fax volvo xc90 review klonopin Pilates gym stockton Why sports should be on this day porsche new buspirone Aberdeen group call centers Texas holdem big blind button

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home