alev'in dünyası

Wednesday, July 05, 2006

tartıya çıkamıyorum korkudan...


Dün bişeyden dolayı strese maruz kalmış bünyem yedi bişeyler.Bir tane kayısılı pikolata,Hakan'ın birasına eşlik eden fıstıklardan, hemde tuzlusundan,biraz barbunya, 1-2 dilim ekmek, biraz reçel. Ne bulduysam yedim yani, gece 23,00 civarında bu ağzıma tıktıklarım tabi ki evde bulunabilenler olduğundan hızımı kesmediler tabi, Hakan'a lütfen Ali's den dondurma almaya gidelim diye yalvardım, o da nap'sın gidelim bari dedi, asansörle inerken 3. katta dank etti, ya napıyorum ben, hadi eve gidelim diye aynen 15. kata geri çıktık. Allahtan o saatte apartmanda kimsecikler yoktu, rezil olmuştuk yoksa...
Bu diyet olayı benim dengemi fena bozdu, açta kalmıyorum ama, her bişeye arıza çıkarmaya başladım galiba...
Yüzüp yüzüp kuyruğuna geldim, böyle şaçmalamanın ne alemi var ki şimdi!!!!!!! Çok üzgünüm Tata.....

2 Comments:

At 11:00 PM , Blogger tata said...

Alev cabuk evdeki fistiklari, cikolatalari at. Hele gece vakti yemek tamamen yasak. Esine de söyle senin önünde bira falan icmesin ayip oluyor.
Agustosta Izmirdeyim, kontrola gelecegim ona göre !!!!!

 
At 7:19 PM , Blogger Unknown said...

fıstıklara ben talibim :) canım nasıl fıstık çekti okuyunca
alev rejim listenin bir benzeride bende var. bakalım ne olucak

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home