alev'in dünyası

Saturday, July 01, 2006

hedefe ulaşıyorum, az kaldı...

Bu sabah tartı 73,8'i gösterdi. Perşembe, Cuma şok yapmıştım,faydası oldu demekki. Yaz sonuna kadar 68'i görürsem başardım demektir. Ama, asıl 68 den sonra onu koruyabilmem önemli. Öyle ya da böyle zayıfladım işte.Her şişmanlama sonunda, kilo verme zorlaşsa ve bu süreç uzasa da, bir şekilde gidiyor kilolar.Önemli olan onu koruyabilmek.Bu güne kadar koruma konusunda başarılı olamadım. Ama bu sefer şeytanın bacağını kıracağım ve başaracağım. Bundan dolayıdır ki,burda yazmaya devam edeceğim. Eğer gidersem, demek ki başaramadım ve kaçtım demektir.
Başarısızlığı kendime yediremem genelde ve herşeyin üstesinden gelmeye çalışırım kendi çapımda ,ama, zayıf kalma konusunda çok başarısızım.Bundan sonra,ne zayıflamaya para vereceğim,ne de şişmanlayacağım. Söz........
Eğer beni okuyanlar varsa, hayatında tartıya çıkmaktan başka birşey yok diyecekler. Evet, bu aralar tüm konsantrasyonum zayıflama üstüne.

4 Comments:

At 1:59 PM , Blogger tata said...

moralini yüksek tut, az kaldi, gayret. Unutma ben sana bakiyorum, hergün.

 
At 1:18 PM , Blogger allevk said...

ok tata,başaracağım, belki de senin sayende.

 
At 11:27 PM , Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... 12 sc battery Radar detector to lisen in buy bel express 910 radar detector waterbed service free spam blockers Car alarms universal car alarm remote Run cd from hard drive

 
At 2:26 AM , Anonymous Anonymous said...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home