alev'in dünyası

Wednesday, July 12, 2006

ben bile inanamadım yaptıklarıma...

bu sabah pek bi enerjik uyandım nedense.Genelde buruşuk marul gibi olurum her sabah. sanki bütün gece uyumamışım da , sabaha kadar dayak yemiş gibi uyanırım hep. Ama bu sabah temizlik yapmalıyım diye uyandım resmen.Çalışma hayatım bittiğinden beri, temizliği kendim yapıyorum, bir sürü nedeni var.
1. neden ki en önemlisi, hareket yapmış olurum diye...
2. neden madem evdeyim ne gerek var gündelikçi almaya...
çok da nedenim yokmuş aslında...

Bu sabah, önce tüm evi güzelce temizledim, çamaşırlar yıkandı, nerdeyse 10 gündür beklemekten kirlenmeye yüz tutmuş kılık kıyafetin üzerine yeni ütülenmeyi bekleyenler ilave edildi,na'pim ütü yapmaktan nefret ediyorum, ayrıca toz almayı da hiç sevmiyorum(başkada bişey kalmadı zaten).Sonra çarşamba klasiği pazara gidildi, sebze , meyve alındı, ve akşam saatine kalmamaya karar verildi, yeşillikçi amca da iceberg kalmamış, deniz börülcesi satan amcada gitmiş, domatescimiz vardı, kirazcımız vardı, sebzecimiz vardı ama malları azalmıştı.Bu tecrübe oldu, herzamanki saatte yani öğleden önce giderim artık.

Pazardan sonra, ikincşi çarşamba klasiği markete gidildi, bu hafta pek fazla bişey almadım çünkü, ben pazar günü gidiyorum yazlığa, koca yalnız kalacak, evde salata ve makarna dışında bişey pişmez o yüzden fazla bişey almadım.

O kadar yoğun bir gün geçti ki, bugün yemek bile yemedim. Sabah, şeftali+soda karışımından oluşan Alev usülü içeceğimden hazırlamıştım onu içtim,öğlen herhalde yeryüzünün en tatsız karpuzundan 2 parçacık yedim.Akşama da domates, salatalık,1 adet katı yumurta,biber ve light peynirden oluşan kahvaltı yaptım. Birazcık ekmek fazla yedim ama, zaten günde 4 dilim ekmek hakkım var 4 dilimi etmek yediğim ekmek.

Yemekten sonra bir enerji geldi gene üstüme. Ya bismillah deyip, kendi çapında minik bir tepe oluşturan buruşuklar yığınına el attım ve ütü sorununu da hallettim böylece.Şimdi makinada bugünün son partisi dönüyor onları da asınca bir tek bulaşık makinasını boşaltmak kalacak.

Aslında, pazar günü gidiyor olmasam bu kadar enerjik olurmuydum bilmiyorum.Olmazdım herhalde. Bu arada, misafirlerin de gelip gelmeyecekleri de hala belli değil. Bu sabah aradı Hakan,konuşup bildirelim dediler ama hala aramadılar. Bu gelmiyoruz demek herhalde. Ben de hiç sevmem belirsizliği. Ya gelirsin ya gelmezsin... Çocuklar Bodrum'dan ayrılmak istemediler herhalde. Neyse, sorun değil, gelirlerse biz burdayız, gelmezlerse canları saolsun. sadece benim gidiş tarihim ertelendi yoksa, yarın karboksinin son seansından sonra, boya, badana ve muhtelif tatil öncesi aktiviteleri tamamlayıp Cuma günü giderdim. Na'palım bu seferde böyle olsun.

NOT:Yaklaşık 2 aydır haftanın 2 günü karboksiye gittim,hergün 30-45 dakika arası yürüdüm bazen fazlasını yürüdüm, 3 litre su içtim, ama sonuç pek de basında, TV'de yazılıp çizildiği gibi değil. belki benim bünyede işe yaramadı ...Tamam belli oranda incelme sağladı ama 1,350 YTL'lik de bir fayda sağlamadı. Keşke gaza gelmeseydim, keşke hiç başlamasaydım, kesinlikle parama yazık oldu...(Merak eden olursa sonucu diye, yazmak istedim.)

Bu günlük bu kadar.... Çok yoruldum, uykum geldi...TV karşısına mayısmaya gidiyorum...

3 Comments:

At 11:32 AM , Blogger tatlıcadı said...

Canım ne enerjiklik o öyle. Maşallah valla :) Ama dediğin gibi evdeysen ne gerek var bi dünya para verip kadın almaya hem sürekli iyi yapmışmı diyede kontrol etmek gerekiyosa. tabi bide işin haraket boyutu var :)

Anladığım kadarı ile tatile çıkıyorsun. Sana iyi tatiller.İyice dinlen ve bir iki kilocuk daha verip gel :)

Sevgiler.

 
At 6:59 PM , Blogger allevk said...

çok saol tatlıcadı, iyi dileklerin için. ay ne güzel olur 1-2 kilo versem, allah mı söyletiyor ne :)
tatilde, yürüyüşlerimi ihmal etmeyeceğim ki, Akyaka bu iş için biçilmiş kaftan, yüzmek de iyi gelir zaten. inşallah incelirim yaaaa!!!!!

 
At 12:25 AM , Anonymous Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on! » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home