alev'in dünyası

Saturday, July 15, 2006

gidiyorum, hem de buraya





Mayomu da aldım sonunda, ve yarın sabah baba evine uçuyorum.Elma Şekeri ve Çirkin Ördek Yavrusu beni dört gözle bekliyor. Hatta Elma şekeri'm pazartesiden beri kaç gece yatacak ve sonunda Alev gelecek onu sayıyor. Ben de kızları çok özledim, ben de gün saydım onun gibi.

Herhalde, oralardan buraya pek uğrayamam, ama kızlardan fırsat kalırsa, çünkü benim her anımı dolduracaklar,evde nasıl zaman fazla geliyorsa, kızlarla beraberken de zaman bir o kadaraz geliyor, internet kafeden filan da olsa birşeyler bırakmaya çalışırım.Kilo durumundan pek haberdar edemem seni sevgili günlük, çünkü, baba evindeki tartı digital değil, ve yanlış hatırlamıyorsam eksik bile tartıyordu, benimkini de götürmek zor şimdi.Kör topal idare ederim artık. AAaaaaa,şimdi hatırladım annemin eski difital tartısı vardı,hatta elinden düşürünce camı çatlamıştı, o hala ordaydı geçen yaz, herhalde o işimi görür, yani en azından umarım...

Şimdi, son hazırlıkları yapmak için sana bye bye diyorum sevgili günlük, sayılı gün çabuk geçer, bir bakmışsın gitmişim, bir de bakmışsın yine burdayım...(Belki sana kendi çektiğim fotoları getiririm, ben pek ümitli değilim, çünkü foto işini hiç sevmem ben, üşenirim, hele bir de deniz tatillerinde foto,kamera hiç hoşuma gitmez, ıslak bir tatil olduğundan herhalde. Ama, Elma Şekeri'de Çitos'da fotoğrafa çok meraklıdır, ikisinin de elinde birer makina, en azından onlardakileri getiririm.)


Evet, buralar senin de gördüğün gibi cennet gibi yerler, ama maalesef yazın yoğun dönemlerinde, her delikten insan fışkırınca bu doğal hali kalmıyor maalesef. Ben herzaman Nisan ve eylül aylarını tercih ederim burda. Sakin, sessiz, ve hatta ıssız, ve bizbize...

2 Comments:

At 2:32 PM , Blogger tatlıcadı said...

Ya canım bak bu fotoları koymuşsun ama canı çeken olurmu dememişsin :(
Burası cennet gibi biryer.Neresi olduğunu merak ettim.Yazda bizde bilgilenelim. Bu arada ben senin uyguladığın diyete yarın başlama kararı aldım.Haberin olsun.Bakalım nasıl olacak.

Öptüm.

 
At 1:14 PM , Blogger allevk said...

selam tata,
burası Mugla'da Akyaka Beldesi. Daha önceki yıllarda süper bir yerdi ama, gerek basın yolu ile yapılan tanıtımlar ve gerekse kulaktan kulağa yayılarak eski doğal halini kaybetti. ben bu yıl pek hoşlanmadım buradan, nerde çokluk orda b..luk diye bir laf vardır ya aynen öyle olmuş. BUrası TV'de sürekli yayınlanan Algida reklamlarındaki yer. Gerçe sen Almanya'dasın, rastlamamış olabilirsin. İşte orası burası. Eskiden cennetti ama artık bu özelliği kaybolmaya başlamış sanki.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home