alev'in dünyası

Friday, July 14, 2006

gerildim hem de çok....

Dün hareketli birgün geçirdim.nasıl mı işte şöyle:

Uzun zamandır organize sanayi bölgesinde çok güzel ihraç fazlası ürünler satıldığını duyuyordum ama , hiç gitmemiştim. Bir kaç gün önce ,tekrar bahsi geçti oranın ve bari ben de gidip göreyim istedim ve dün ordaydım. Ancak, hata etmişim nerelere gideceğini sormamakla. Zaten çok geniş ve dağınıkbir bölgeymiş meğer, tekstil, makina, demir çelik ne ararsan var, ve benim gördüğüm belli bölgelerde değiller, hepsinden heryerde var.Ben birkaç mağazaya uğradım ve umduğumu bulamadım. İstanbul gibi filan hayal etmiştim o yüzden bende hayal kırıklığı yarattı, belki de ben doğru yerlerde dolaşmadım, muhtemelen de öyledir. Bir daha gidersem eğer,bilene sormadan gitmem.

Ordan dönüşte, gaza gelip mayo bakmaya gittim. Karboksi bitti ya kendimi pek bi ince hissettim herhalde ki, planımı anında değiştirdim, bu yılı geçen yılki ile idare edip, yaz sonunda 3-4 kilo daha verebilmiş olursam daha iyi olur düşüncesindeydim. hem de indirime de rastlar,fiyatını çok yüksek bulduğum zeki triko'nun siyah üçgen bikinisini alırdım, güya. Neyse, indirim filan beklemeden daldım zeki triko reyonuna, ama benim beğendiğim modelde benim bedenim kalmamış.(isabet) Zaten benim yıllardır değişmeyen sabit modelim var, siyah olacak, üçgen olacak ve altının kenarları ipli olmayacak. Çok kolay bulunmuyor yani, bulunca da kaçırmıyorum. Başka markalarda ancak 2 tane bulabildim o model ,ama buldum da başım göğe erdi sanki. Denedim ,denedim tabi ama, sonuç bir felaketti, belimde kat olmuş halde yağ birikti resmen, aslında böyle değildi nerden çıktı ki bu şimdi... Anında giyinip kabini terk ettim tabiki, arkama bile bakmadan.Ey salakkızım benim, sen kim, bikini giymek kim, olay burda kapanmıştır artık, ben kendimi plajda görsem çüşşş derim , bir sen kalmıştın bikini giymeyen. Yıllar önce tv'de etimek reklamı vardı, kız havuz kenarında oturuyor, ayaklarını suya sarkıtmış, önce beli kat kat yağlı gösteriyorlar sonra da incecik ... Etimekten önce ve sonra diye. Ben öncesi gibiyim aynen. Ben de etimek yesem faydası olur mu ki?
Velhasıl,bir moral bozukluğu içinde geldim eve, mayo almaya karar verdim, yarın gidip halletmem lazım bu sorunu, yoksa tatilde denizefilan giremem, eskisiyle idare etmeyi düşünürken hale bak, alel acele mayo alınacak şimdi. Mayokini nasıl olur acaba? O da güzel olmaz herhalde, neyse deneyecez artık, nasıl olsa alıştım hüsrana uğramaya, bu sefer dünkü karar acı vermez.

Akşamda sakin huzur içinde evde geçti, bu hafta hiç dışarı çıkmadık, çünkü bir istanbul masalı başladı ,ben sonradan izlemeye başlamıştım o diziyi, izlemediğim bölümleri izlemek istemiştim, ama ilk gün seyrettim sonra izlemedim,oysaki o dönem bu dizi benim için çok önemliydi, Pazartesi günleri hiçbirşey yapmazdım kaçırmamak için, hatta sonraları perşembeye alınmıştı galiba dizi.

Dünde böyle geçti gitti işte...

Bu sabah da saçlarımı boyatmaya gittim, kuaförde bir kıza rastladım şaka gibiydi, anlatmam lazım.Kız Süreyya'nın İzmir versiyonu gibiydi.Galiba Ankara'lıymış, 2 ay Bodrum'da kalacakmış şimdi de iş için İzmir'deymiş.Kızcağızın yaşı en fazla 27-28 ama öğle rüküş ve kokuştu ki, gölerimi kamaştırdı. Sabahın köründe giydiği kılık kıyafeti ben en yakınımın düğünün de filan bile giyemem o kadar yani. Zaten botoktan yüzü gözü bir hoş olmuş, arı sokmuş gibi, güzel bir kız aslında ama kendini hederetmiş, kaş göz birbirine girmiş nerdeyse.
Konuşması ayrı bir fiyasko, Arzum Onan ses tonu ve Deniz Akkaya konuşma şekli, acayip bir karışım yani, ortaya karışık cinsinden. Öyle çok ''çok mersi'' ve lütfen'' dedi ki dumur oldum, bu iki kelimeden nefret ettim bu sabah itibariyle... Bir kaç telefon görüşmesi yaptı, insan ister istemez duyuyor, dinlemek istemesen de salonda ikimiz oluncamutlaka dinliyorsun, kulaklarıma pamuk mu tıkasaydım o an itibariye...Bir de alfabeye yeni harfler eklemiş kendi çapında, ''Ç'' ve ''J'' arası bir harf yaratmış trendy kişilik. Allah akıl ve de fikir versin...

Bu arada sabah tartıldım ve 72,9'um. Önemli olan budur ve gerisi boştur:)
Sabah 2 porsiyon meyve
öğlen kepekli ekmekle yapılmış beyaz peynirli tost ve ayran, domates söğüş
ara öğün 1/2 paket yeşil çaylı bisküvi
akşam balzamik sirkeli salata
gece 1 porsiyon meyve

Birkaç gün böyle yiyeceğim.

2 Comments:

At 1:58 PM , Blogger tatlıcadı said...

Canım ya çok güldürdün beni kuafördeki kızı anlattığın yerde bendeki kahkahaları sorma gitsin :))) var böyle kişilikler dediğin gibi allah akıl fikir ihsan etsin :)

Bikini olayına gelince üzme kendini bak recim yapıyorsun birazda haraket ekledinmi ineceksin bu yaz olmazsa önümüzdeki yaz o bikini senindir.

Yeni beslenme şeklini tuttum walla.Aslında bende mi böyle yapsam.Belki birlikte başlarız :)

sevgiler.

 
At 7:49 PM , Blogger allevk said...

tamam hadi başladık mı diyete tatlıcadı?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home