alev'in dünyası

Tuesday, August 08, 2006

prensesim geldi...

Bu gün (artık dün olmak üzere gerçi ama ben bugün diyeyim) Elma Şekeri'm ve Çitos geldi. Çirkin Ördek Yavrusu anane ve dedesiyle kaldı yazlıkta, ne yalan söyleyeyim Elma Şekeri ve ben pek bi rahat ettik. Çitos'da rahat etti, ''anne, cucak '' diye mızıldanan yoktu etrafında, ama ana yüreği işte kızımı özledim, keşke onu da getirseydim, ev de serinmiş buralarda dolanırdı'' diye iç geçirdi, ama dedim ya E.Ş. ve ben ve hatta Hakan aynı fikirde değiliz. En azından bugün Zekids'den aldığımız süper oyunu oynadık, acayip de keyif aldık, Ç.Ö.Y.'su bize rahat vermezdi...
(Eğer bu sayfa hala yayında olurda, Ç.Ö.Y. bunu okursa herhalde bana çok kızar, ama,affet Ç.Ö.Y. sen küçükten çok yaramazdın...)

Benim sayfamı hala kimse takip etmiyor ama, ben genede keyifle yazıyorum, sadece ara sıra Ayhan okuyor, hatta Çitos'a benden hiç bahsetmiyor diyormuş. Olur mu Enişte'cim, sen de varsınm benim sayfamda. Kambersiz düğün olur mu?

1 Comments:

At 8:38 AM , Anonymous Anonymous said...

Very nice site! » »

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home