alev'in dünyası

Thursday, August 03, 2006

Hayat insanın başına neler getiriyor...


Hayat gerçekten çok tuhaf, insanın başına neler gelebiliyor, hayat taşıması ağır bir yük aslında, an geliyor insanı zorluyor, an geliyor mutlulukların en büyüğnü yaşatıyor, bu kadar laf salatasını neden yaptım.Yaptım çünkü, bir kaç ay önce teyzeme gittiğim bir gün TV'de bir program izledim,çok etkilendim , ShowTV'de , insanları kavuşturma programı, bu tür programlar benim acayip moralimi bozar,belki de bu programlar dışarda neler var onlardan haberdar ediyor aslında,şükretmeyi hatırlatıyor ve öğretiyor belki ama, ben gene de izlememeyi tercih ediyorum. Neyse, o gün pembe gömlek giymiş, şişman bir adam çocuğunu kaçıranlara sesleniyordu, ağlamamak için kendini zor tutuyor ve sesi titriyordu, bu çocuk Çanakkale'den kutsal topraklardan kaçırıldı vs. dedikçe saçmalıyor diye bile düşünmüştüm o an, o ayrı konu , pembe giydim pembe sayfa bilmemne bişeyler de diyordu , adamın acısını paylaştım o an için, sonra insan unutup gidiyor,ama ara ara teyzeme sordum izliyormusun programı, kaçırılan çocuk bulundu mu diye...
Nihayet bulunmuş.,Neyi, nedeni, nasılı beni ilgilendirmez, kimseyi de ilgilendirmemeli, insanların aile hayatıdır, saygı duymak ve çok kurcalamamak lazım, ne yapacaklarına kendileri karar versinler,önemli olan küçük evine, ailesine kavuşmuş, babası ve annesi yavrusuna kavuşmuş, bunun ötesi yok...

Alev'in başka bir notu:Anne için de hapis cezası gündemdeymiş.Yazık ya, kadın her ne yaptıysa, ve her ne düşünerek yaptıysa, acaba başına bunların geleceğini tahmin etmişmiydi...
Bu olay da Gamze Özçelik vakasına dönüştü bile. Günlerce gazetelerin ilk sayfalarında yerini alacak, haber bültenlerini dolduracak,işin içinde sex ve uygunsuz davranış(tecavüz gibi, yasak aşk gibi) var ya, b.kunu çıkarırlar artık.Keşke medya daha fazla burnunu sokmasa, ve keşke aile aklını başına toplayıp, iyi ve/veya kötü şöhretin büyüsüne kapılıp dengesini bozmasa...Neyse, beğenmezsen okumazsın, izlemezsin Alevciğim...