alev'in dünyası

Monday, August 07, 2006

nerde kaldı ticari ahlak...


inanamıyorum yaşadıklarımıza...
Kendi halinde iş yapmak isteyen insanları kazıklamak, kandırmak adettenmidir artık,dürüst insanlar hep kazık mı yemek zorunda, eğer ticaret hayatı bunları gerektiriyorsa ben istemiyorum kardeşim, zararın neresinden dönersem kardır...

Nedir bu ya, dürüst iş yapan esnaf yok mudur bu memlekette.Tamam, anlaştık iş senindir diyebileceğimiz bir allahın kulu yok mu?(Çok da haksızlık etmeyeyim, gayet düzgün ustalar da var, ama sayıları o kadar azki.Hüseyin usta, Yaşar Usta,Mehmet Usta, var, başka da bilmiyorum.) İstemiyorum ya, bana fikir vermeyin, öğretmeye çalışmayın,yapamayacağın projeyi kötüleyip değiştirtmeye çalışmak yerine,göğsünü gere gere bu beni aşar abi deyiverin nolacak,bana sadece malınızı gösterin kardeşim ,sende olmayanı kötülemeyin, elindeki ultra adi çin malını bana ithal Alman, Fransız vs. diye kakalamaya çalışmayın,yemezler, gayet acemice yok etmeye çalıştığın ''made in China'' paşalar gibi duruyor sen farkında değilsin sadece... Aksini yaparsan Allah Baba çarpar bak benden söylemesi...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home