alev'in dünyası

Monday, August 28, 2006

ev hanımlığı bitti...

sonunda açıldı mağazamız...
Cumartesi günü başladık satış yapmaya, ilk gün olmasına rağmen fena sayılmayacak kadar iyiydi. Bugün de mağazaya giren kişi çok oldu ama satış cumartesi gibi değildi. İyi olacak inşallah...

Bugün B.hanım yoktu, çünkü cumartesi akşam gönderdik İstanbul'a, yani bugün yalnızdım mağazada. Ama korktuğum gibi olmadı, çabuk alıştım, mutlaka acemiliğim olmuştur ama gelen müşterileri sıkmamaya çalıştım, vicdan azabı gibi tepelerinde dikilmedim, talep etmeleri halinde yardımcı oldum, becerebildim sanırım...Ürünleri de çabuk ezberledim, aradığımı kolayca bulur hale geldim, zorlanmadım yani. Ö.Hanım başlayana kadar ben de acemiliğmi iyice atmış olurum herhalde. Asılan bakarsan yalnız kalmam benim için faydalı da olacak, daha hızlı öğreneceğim.

Ürünlerimiz beğeniliyor,vitrinimiz çok dikkat çekici oldu, koyduğumuz digital baskı resim de çok gösterişli oldu, herkes bakıyor ve yorumlar yapıyorlar, geçerlerken duyuyorum...

Hayırlı olur inşallah...

4 Comments:

At 9:59 AM , Blogger aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

umarım cok para kazanırsınız.ne taraflarda magaza?

 
At 7:01 PM , Blogger KUGUU said...

hayirli olsun. bereketli isler olsun Allev:))

 
At 12:05 AM , Blogger Age35 said...

Hayırlı olsun...bol da kazançlı olsun..=)

 
At 7:59 AM , Blogger allevk said...

selam aqua,
iyidileklerin için saol. magaza alsancak'ta, bellamom.

tesekkurler kugu ve age35.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home