alev'in dünyası

Saturday, September 16, 2006

ben birşey demiyorum artık...

Bu aralar canımız çok sıkkın...

Daha öncede bahsettiğim gibi, bu memlekete taşınalı 1 sene olmak üzere. Geçtiğimiz yıl kasım başında bu memleketin Mavişehir denen bölgesinde ev kiraladık ve taşındık. Aslında o zaman da burasını beğenmemiştim yaşadığım süre boyunca da hiç ısınamadım o ayrı mesele ama çok da kötü niyetli birev sahibemiz oldu maalesef...
Olayları kendi tarafımdan düşünerek yorumluyorum belki ama, çok kötü de bir kazık yedik galiba. Evi kiraladığımız zaman, ev sahibemiz bu evi satmayı düşünmediğini, kendisinin de taşınmayı hiç düşünmediğini ve bu evinin onlara uygun olmadığını zaten bu sitede 4 tane daha evi olduğunu söyledi, oysaki biz ona, ne evi satmayı düşünüp düşünmediğini, kaç tane daha dairesi olduğunu ve hatta kendisi oturmayı düşünürmü hiç sormadık , ayrıca merak da etmedik zaten de bunları sormak aklımıza da gelmezdi.Neyse, biz ne zaman istersek o zaman evi boşaltacağımızı söyledi. Bizde memnun memnun kiraladık evi.Taşındıktan bir yada iki ay sonra gecenin bir vakti telefon ederek,'' size bunu söylemek zorundayım, evi satıyorum ama, evi boşaltmanıza gerek yok, belki satın alacak olan kişi de kiraya verir, sizden iyi kiracı da bulamaz'' filan falan hikayesi okudu bize. Tabiki huzurumuz kaçtı, moralimiz bozuldu,ama geçen 6 ay boyunca da evi görmeye bile hepi topu 3 kişi gelince herhalde satılmayacak diye düşündük ve rahatsız olmadık. Zaten Alsancak'ta mağaza da açınca oraya taşınmamız farz oldu ama kışı geçirelim o arada da ev satılır zaten nisan gibi taşınırız diyorduk. Ama tabiki, ev sahibemizin daha ince planlar içinde olduğunu tahmin edemedik... Taki geçtiğimiz çarşamba evi boşaltın kendim taşınacağım diyene kadar...Yanılmıyorsam hemen boşaltın tarzında şeylerde söylemiş kocacıma. üç gündür harıl harıl ev arıyoruz, moraller eksi seviyede, canım kocam bir mutsuz,ben ayrı mutsuz kahrolduk anlayacağın.Allahtan şansımız yaver gitti ve çok şirin, yeni ve temiz bir daire bulduk mimar arkadaşım sayesinde hem de onun apartmanında. Komşu da olacağız yani.

Kötü komşu ev sahibi yapar diye bir söz var galiba, ben bunu kötü ev sahibi ev aldırır diye değiştirip en kısa zamanda ev alabilmeyi ümitediyorum. Yaaaa, bizim de kiracılarımız var ama hiç böyle kazık atmadık kiracılarımıza... İnsanlar tabiki evlerini satmak isteyebilirler, kiracıyı çıkarmak da isteyebilirler ama, ben bizim hikayede bir kötü niyet seziyorum sanki. Bizden önceki kiracılar hiç kira ödememişler ve bir sürüde sorun yaşatmışlar ev sahibesine, o da evi satmaya karar vermiş bu arada da biz garibanlara evi kiralayıp , evi satana kadar kirasını almış sanki.Ve hatta eski kiracısının hıncını da bizden çıkarıyor sanki.Evdeki hesap çarşıya uymayınca, ev satılamayıncada gözüne batmışız herhalde son perde olarak da bizi def etmeye karar vermiş...

Napalım, canı sağolsun, Allah hayırlı müşteriler versin. Evinin de hayrını görsün . 11 ay evinde oturduk, üşüdük, terledik, toz almaktan telef olduk ama olsun,gene de rahat ettik evinde...

2 Comments:

At 11:25 AM , Blogger Asortik Krep said...

Sevgili Alev, benim yorumlarıma cevap yazmıyorsunuz ama dayanamadım daha kötü bir evsahibi biliyorum ki şöyle oluyor..Dükkan açıyorsunuz gerek tecrübesizlikten gerek iyilikten 5 yıllık kontrat yapıyorsunuz.İşler iyi gitmiyor ve dükkanı kapatıyorsunuz çünkü kiranız çok yüksek..Bunu yine sizin dükkan dahil bir sürü evi,dükkanı olan üniversite hocası dükkan sahibeniz kontratınız olduğundan 5 senelik kirayı o yeni bir kiracı bulana kadar ödemeniz gerektiğini söylüyor..!

 
At 9:32 PM , Blogger allevk said...

çok özür dileyerek ben bu ev sahibine ç.şşşşşş demek istiyorum müsadenle.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home