alev'in dünyası

Tuesday, September 12, 2006

ve sonunda açılışımız da bitti

Evet, bitti, ama biz de bittik. Ben çocukluğumdan beri bu tip merasimlerden pek hoşlanmam, bir o kadar da gerilirim.Gerilecek ne var aslında ama, yaradılış işte.Hatta, o kadar hoşlanmam ki, biz evlilik törenimizi sırf bu yüzden Paris'te halletmiştik. Pek bi rahat olmuştu, kakara kikiri şeklinde çok kısıtlı bir davetliyle olmuştu nikah törenimiz. Nikahımızı kıyan konsolos bey bile bizim bu laylaylom halimize dahil olmuştu. Neyse, o günü başka sefer anlatırım...

Açılış güzel oldu, aslında açılış gibi oldu, davet ettiğimiz dostalrımızın hemen hemen hepsi geldiler sadece daha önce üstü kapalı bahsettiğim dansözlük yapan arkadaşlarımız gelemediler, birkaçı çiçek göndermişler.Teşekkür ederiz...

Açılış fotograflarımızı yayınlamak isterdim ama, bir tane bile foto almadım, Çitos sürekli konukları görüntülüyordu, A.ve P.hanım'da foto aldı onlardan alıp yayınlarım belki,ama herhalde bu hafta içinde basında çıkar haberlerimiz ordan da koyarım belki...

Dün ilkokul 1. sınıflar ders yılına başladılar benim bebeğim Elma Şekeri'de başladı.Hayırlı olur inşallah, başarılar diliyorum tüm kuzucuklara.İnşallah hepsiokullarına, öğretmenlerine,arkadaşlarına çok çabuk alışır ve okul hayatına kolaylıkla adapte olurlar.
Allah hepsine zihin açıklığı versin...

2 Comments:

At 11:43 AM , Blogger tata said...

Hayirlisi olsun Alev, ben yokken ne cok isler yapmissin öyle. Hersey daha iyi olacak. Izmir'e gelince seni bir ziyaret ederim.
Sevgiler

 
At 11:03 PM , Blogger allevk said...

selam tata,
hoşgeldin, umarım baban iyidir...
İzmir'e geline görüşürüz.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home