alev'in dünyası

Friday, September 08, 2006

Misafirlerimiz geldi...

Açılışımız var ya yarın, tüm akrabalarımız seferber oldular bizim için...

Önce annem, babam geldiler. Bugün de Hakan'ın abisi Taner Abi, eltim Özay ve gençler Mert ve Berk geldiler Ankara'dan.Yarın sabah da Çitos geliyor , o da Ankara'dan gelecek. Sağolsun hepsi de yanımızda olacaklar. Bizi yalnız bırakmadıkları için burdan da teşekkür ediyorum onlara. Ayaklarına ve gönüllerine sağlık...

Bugün TanerAbi, Özay, Mert ve Berk hep birlikte geldiler mağazaya, akşam birlikte kapattık, malum hergünkü gibi fazla malları evdeki depoya getirdik, bugün ben kıyafet taşımadım çünkü Mert'le Berk taşıdılar tüm malları. Ben rahat ettim yani. Akşam terasta yemeğimizi yedik, güzel geçti, benim canım kocam yine kelimeden tasarruf edip evin durumunu doğru düzgün anlatmadığından Taner Abi ve Özay önceden ayarladıkları otele gittiler biraz evvel, çocuklar bizimle kaldı... Oysa ben hepsi için evi hazırlamıştım, artık yarın geceyi hepbirlikte geçireceğiz. Çocuklarda onümüzdeki hafta bizimle kalacaklar bize de değişiklik olacak ...

Bugün başka bir şey daha yaşadım ve beni çok duygulandırdı, mağazada Ö. hanım ve eşi bize açılış öncesi çiçek göndermişler, çok ince bir davranıştı, acayip memnun oldum...Ayrıca da arkadaşımız zannettiğimiz birsürü şahsiyet de açılışa gelemeyeceklerini belirten sudan mazeretleri ile bizi geçiştirdiler,nap'alım canları sağolsun. İçimden gelemiyorsunuz madem, öyleyse çiçeklerinizi bekleriz diyesim geldi, sırf gıcıklık yapmak için ama değmeyeceğine karar verdim sonradan.Artık öğrendim ki her aklına geleni söylemeyeceksin,her aklından geçeni söylersen sonrasında tatsızlık yaşanıyor, az konuşan herzaman kazanıyor...(Bu da böylesine bir dipnot olsun.)

Bugünlük de bu kadar, yarın yoğun ve telaşlı bir gün olacak,açılışa dair notları da en kısa zamanda yazarım artık...

Gelen gelmeyen ve hatta gelemeyen herkese de teşekkürler...

1 Comments:

At 6:47 AM , Blogger Asortik Krep said...

Hayırlı işler diliyorum size..Gelen çiçekleri ve açılışın resimlerini çekmeyi unutmayın :))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home