alev'in dünyası

Wednesday, September 20, 2006

İyiki doğdun Elma Şekeri'm

Bundan tam 6 sene önceydi. Yıllardan 2000, günlerden 21 Eylül ve hatta perşembe gecesi... Elma Şekeri doğacak, bekliyoruz, ben o zamanlar da gene Çitos'dan ayrı şehirdeyim, ama doğum cumartesi olacak ben de orada yanında olacağım, ama olmadı, yine evdeki hesap çarşıya uymadı, Elma Şekeri acele etti ben gidemeden o erken geldi, ama hastaneden eve gitmelerine yetiştim, kucağıma alamadım önce, hastanede avaz avaz bağırıyordu,memeyi kabul etmiyordu, hemşireler kaşıkla annesinin sütünü vermeyi çalışıyorlardı ben onu ilk gördüğümde, çok uğraştırmıştı herkesi.Acayip şeyler hissettim onu ilk gördüğümde,çokgüzel bir bebek diye düşündüm,yenidoğan bebekler değişik olurya, bu sefer öyle gelmedi bana, çok güzel geldi gözüme, eve geldiğimizde kucağıma alabildim ancak, Çitos'la ben de hamile kaldım sanki,ben de doğurdum onunla ve en güzeli ben de bebeğimi kucağıma aldım sanki, o minicik bebiş, şimdi kocaman okullu kız oldu ama o benim bitanem, o benim herşeyim...Hep söyledim hala söylüyorum, acaba kendi çocuğum olsa Elma şekeri'ni sevdiğim kadar sevebilir miyim diye...

Aşkım, bitanem, ElmaŞekeri'm, yarın senin doğum günün,sen dünyaya geldikten sonra herşey ne kadar değişti ve ne kadar güzel oldu,heryer seninle güzelleşti , seninle şenlendi sanki, umarım hep çok şanslı olursun, dilerim hayat sana hep daha fazlasını verir...Doğum günün kutlu olsun bebeğim, hep çok mutlu ol...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home