alev'in dünyası

Saturday, September 30, 2006

Yağmur yağıyor, seller akıyor...

Evet, bu aralar blogumu biraz ihmal ediyorum, ancak, işlerin yoğunluğu, taşınma telaşı derken değil bloga kendime bile vakit ayıramaz hale geldim. İnşallah Çarşamba günü yeni evimize de taşınınca günde toplam 2 saat yola harcadığımız zamandan tasarruf edeceğim ve perşembe sabahı itibariyle +2 saatle güne başlayacağım inşallah.

Bu aralar işler yoğunlaştı, havaların soğumasıyla birlikte kışlık ihtiyaçlar çıktı ve kısmen de olsa alışveriş hızlandı Alsancak'ta, en azından bizim mağaza için durum böyle. Bu arada, perşembe akşama doğru başlayan ve ben hayatımda böyle yağmur görmedim dedirten yağmur, İzmir'deki pek çok işyerini olduğu gibi bizi su içinde bıraktı, ama Allaha şükürler olsun ki, ucuz atlattık, hasar çok büyük değil, sadece yerler su içinde kaldı parkeler muhtemelen değişmek zorunda kalacak ki bunu zaman gösterecek, kuruyunca kabarmalar başlar herhalde, kısmen de olsa kabardı zaten. Napalım hayırlısı olsun, beterin beteri var ,buna da şükür, ürünler zarar görebilirdi, sadece parke ve mobilyalardaki hasarla atlattık gibi duruyor şimdilik...

Dün bir olay yaşadım, bunu paylaşmadan geçemeyeceğim...Biz kovalarla,viledalarla mağazadaki suyu boşaltmaya çalışmısız, bitarafımızdan ter akmış, moral bozukluğu da cabası, kadının biri geldi, aynen şu diyalog yaşandı aramızda:
Kadın:Mağazayı su bastı mı?
Alev:Evet, ancak temizleyebildik.
Kadın:Ayyyy, ben bir arkadaşıma bu dükkanı tutması için çok ısrar etmiştim,
Alev:??????!!!!!!!!:::::::::::::::::
Kadın:Ay ben o dükkanla uğraşamam su basar orayı,dedi. siz biliyormuydunuz buraya su başacağını?
Alev:Tabiki biliyorduk, buraya su basacağını anlamak için alim olmaya gerek yok, sadece hazırlıksız yakalandık!!!!!!
Kadın:Aman, boşverin yağmur yağsın, bu önemli değil, deprem olmasın en kötüsü bu ....ve ilginç konuşma bu yönde şuursuzda bir müddet daha devam eder...

(Bu hanım acaba ne demek istemiş olabilir, anlayabilen var mı?)

Diğer bir ilginç olay da yağmurun deli gibi yağdığı saatlerde yaşandı ki bu dün yaşanandan daha ironik...

Bir zamanlar iş için daha ilişki içinde olunan ancak, bahsedilen işin bitmesi nedeniyle sadece tanıdık olmaktan ileri gitmeyen bir aile ile yaşanan telefon görüşmesidir.Yağmur en şiddetl,i hali ile yağmaktadır, kocamın telefonu çalar,ancak o an telefona cevap verilemez çünkü, otobüste seyredilmektedir. Eve gelince geri aranır ve durum öğrenilir:
Kadın:Çok yağmur vardı, alışveriş merkezinde mahsur kaldık, alışveriş merkezinin otoparkına gidemedik, yanımızda çocuk vardı, o olmasa mesele değil, sizden şemsiye getirmenizi isteyecektik.

Bu ne biçim bir mantık ben anlayamadım, kendisinin çıkamadığı yağmura biz çıkacağız, gerekirse donumuza kadar ıslanacağız, şemsiyeyi ulaştıracağız, ve belki arabalarına kadar eşlik edeceğiz, muhtemelen şemsiyeyi de onlara vermemiz gerekecek, çünkü, evin otoparkından apartman girişine de ulaşmak sorun olabilir kendileri için, sonrası onları ilgilendirmez, kendiniz nasıl eve döneceğimizi bir zahmet düşünüverelim artık, onu da mı düşünmsünler bizim için değilmi ama?

Bu konu hakkında yorum morum yapamam ben sizlerden yapabilen varmı?

1 Comments:

At 10:51 PM , Blogger tata said...

Insan iliskileri gittikce daha ilginc hale geliyor, bakalim yarinlar ne getirecek?
Sevgiler

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home