alev'in dünyası

Friday, December 22, 2006

Ben tam bir TV hastasıyım...

Uzun zamandır düşünüyorum, TV dizileri yokken nasıl vakit geçiriyormuşuz diye,ya da televizyonda ne izlermişiz eskiden, nerdeyse her akşam takip ettiğim bir dizi var benim...
Pazartesi Beyaz Gelincik, Salı Binbirgece, Çarşamba Avrupa Yakası, Perşembe Hırsız Polis ve Cuma Hatırla Sevgili... Aslında eskiden ben Tv izlemezdim pek, Bir İstanbul masalı ile başladı dizi maceram, ondan sonra da dizilerden kendimi alamaz oldum, her sene eylül başında bu sene dizi takip etmek yok diye karar veririm, ama mutlaka bir tane eklenir izlediklerime, her biride 2-3 sezon ekranda olduğundan ve her sezonda yeni bi tane eklendiğinden sonu gelmiyor, işte böyle... Hatta Beyaz Gelincik ve Hırsız Polis bir ara sıkmaya başlamıştı beni ama resmen izlememek dizime ihanet etmek gibi geldi bırakmadım takip etmeyi, ve 1-2 haftadır yine aynı heyecanla takip eder oldum... Hakan'da hiç Tv izlemez, izlerse de film, Discovery ve national Geographic izler, o yüzden benim dizilerin olduğu saatlerde televizyonu bana bırakır, o bilgisayarıyla haşır neşir olur, benimle de ''yalan dolan şeyleri nasıl seyrediyorsun'' diye dalga geçer, ama napim seviyorum o yalan dolan şeyleri işte.Herhalde bir gün gelecek bıkacağım diye bekliyorum ama hiç bıkacakmışım gibi de gelmiyor benden söylemesi...

1 Comments:

At 12:10 PM , Blogger tata said...

Televizyon cok kötü bir hastalik, ben de cok cekiyorum. Türk dizileri fazla vakit alinca benim oglanlar Türk televizyonunu kaldirdilar evden. Simdi Alman kriminal filimlerle idare ediyorum. Sahi ben de binbirgeceye baslamistim Izmirdeyken, ne oldu?
Sevgiler
Not: Tv insani sismanlatan bir alet, ayni bilgisayar gibi!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home